Omat piirrokset

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Yksi hyvä ominaisuus noissa Iso8:n piirroksissa on se, että ne on piirretty ruuduttomalle paperille. Nimittäin jos on kaksi identtistä kuvaa, mutta toinen on piirretty ruutupaperille niin se ruutupaperiversio näyttää paljon huonommalta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Löysin parinkymmenen vuoden takaisia luonnoksia. Ellen väärin muista, yhtä asentoa sai piirtää 15 sekuntia.
Hyvijä croquis -vetoja! Niitä oli kyllä kiva piirtää. Miten sitä ehtis ja jaksais johonkin piirustuskouluun tai muuta kautta vanhan harrastuksen pariin. Piirtäminen tekee hyvää aivoille, silmälle ja käsille. Synkronoi.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Hyvijä croquis -vetoja! Niitä oli kyllä kiva piirtää. Miten sitä ehtis ja jaksais johonkin piirustuskouluun tai muuta kautta vanhan harrastuksen pariin. Piirtäminen tekee hyvää aivoille, silmälle ja käsille. Synkronoi.
Samaa miettiny. Voiskin oikeastaan katella taas elävän mallin-piirustus-/maalauskursseja, ihan vaan käden liikkeiden elvyttämiseksi.* Ja muutenkin.

* täky ojennettu
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Sellaista pälkähti päähän, että mistäs se Skyggeboy sai lumen tapaista tupaan? Ei tää meno esim. tässä toikissa kai ihan kamalasti siitä poikkea. Tietysti tän ketjun olis voinut aloittaa asiapuolella, mutta ei tää nyt kamalan oleellisesti mun mielestä poikkea muutamista muista vapaan suht asiallisina pysyneiden ketjujen aloituksista. Tietysti jos ideana on silleen vaivihkaa opettaa Iso8:lle, että ei ne pojat kauheasti muutu yläasteen jälkeen, niin tavoite lienee saavutettu.

Mitä Ison kasin piirustuksiin tulee niin mun silmiin vaikuttaa sen tyylisiltä mitä ikäisensä tytöt piirtelevät. Ehkä keskitasoa parempia, vaikea sanoa, joka tapauksessa paljon parempia kuin mihin itse pystyisin.

Tmoin piirros on aika härski, hyi tmoi! Vai onko sittenkin kyse mun likaisesta mielikuvituksesta...
Kiitos, olen treennannut noita monta vuotta, näkisitpä ekat piirrokseni.. ne on kamalia. No niin lisää arvosteluja.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Joo. Istun tässä kakka housussa odottamassa, että Jonin vanhemmat tulevat huutamaan minulle, kun väärinkäytän luomustaan.

Heh, luomu.
Ei vaan, sä yrität tehä tosta kuvasta omasi MIKÄ ON TEKIJÄNOIKEUSRIKKOMUS!
 
Ylös