Omat piirrokset

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ja sinä menit muokkaamaan sitä omaksi kuvaksesi. JA SE ON TEKIJÄNOIKEUSRIKKOMUS!
Kyllä se on edelleen Jonin kuva.

Odotan tästä foorumin lakiasiantuntijoiden lausuntoa. Pyryfin lausuntoa siitä, miten laki menee ja Calvinin lausuntoa siitä, miten sen tulisi mennä.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Kyllä se on edelleen Jonin kuva.

Odotan tästä foorumin lakiasiantuntijoiden lausuntoa. Pyryfin lausuntoa siitä, miten laki menee ja Calvinin lausuntoa siitä, miten sen tulisi mennä.
Tässä rautalangasta väännetysti:

Mulla oli ensin Oddin kuva.

Sitten sinä menet leikkaamaan siitä pään pois ja siihen tulee ilmeisesti Jonin pää ja siitä tulee silloin sinun pilkkakuvasi.
MIKÄ ON TEKIJÄNOIKEUSRIKKOMUS.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tässä rautalangasta väännetysti:

Mulla oli ensin Oddin kuva.

Sitten sinä menet leikkaamaan siitä pään pois ja siihen tulee ilmeisesti Jonin pää ja siitä tulee silloin sinun pilkkakuvasi.
MIKÄ ON TEKIJÄNOIKEUSRIKKOMUS.
Kuten sanottua, odotan asiantuntijoiden lausuntoa.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
No ehkä ei, mutta sä muokkasit kuvaani ja se on tekijänoikeusrikkomus.
Kuten sanottua, odotan asiantuntijalausuntoja.

Puolustukseni on, että kyseessä on parodia alkuperäisestä teoksesta ja olen tunnustanut käyttämäni lähteet, jotka olivat muutenkin kontekstista johtuen ilmeisiä enkä ole väittänyt omistavani mitään oikeuksia kuvamuokkaukseeni enkä ole käyttänyt kuvamuokkausta ansaitsemistarkoituksessa.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Kuten sanottua, odotan asiantuntijalausuntoja.

Puolustukseni on, että kyseessä on parodia alkuperäisestä teoksesta ja olen tunnustanut käyttämäni lähteet, jotka olivat muutenkin kontekstista johtuen ilmeisiä enkä ole väittänyt omistavani mitään oikeuksia kuvamuokkaukseeni enkä ole käyttänyt kuvamuokkausta ansaitsemistarkoituksessa.
Ok, et sä vankilaan ole joutumassa. Se vaan on periaatekysymys.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Fw kikkailee. Hupinsa kullakin. Tai onko kyse kansalaisoikeustaistelusta? No, joka tapauksessa jonkun merkittävän äärellä nyt ollaan. Näköjään.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä. Olen kansainvälisen parodiarintaman esitaistelija.

Rintamassa on yksi sääntö: 1. Jonille tulee vittuileman.
 
Ylös