Omat piirrokset

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
En mä riemastu, enkä ole kenestäkään ilmoittamasta kenellekkään, mutta minusta Fm rikkoi sitä lakia tavallaan.
Itse olet kyllä rikkonut pahemmin, kun olet tehnyt selvän kopion tuotteesta ja väität sitä omaksi.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3489
Ei vaan, sä yrität tehä tosta kuvasta omasi MIKÄ ON TEKIJÄNOIKEUSRIKKOMUS!
Sen verran kyllä pakko sanoa että eiköhän tuo menisi ihan "fair use" käytännöllä, parodiahan on sallittua...

Sitä en kyllä tiedä mitä järkeä tässä on, toinen sanoo erikseen että älkää tehkö näin ja noin, silti pitää härkkiä.

Häviää ihan mielenkiintoinen toikki taas tän spammivyöryn alle.

Omia piirrustuksia en ole hetkeen tehny, "digital art" ja maalaus ei kuulu tämän aiheen alle joten en niitä tänne ala tunkemaan.
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Sitä en kyllä tiedä mitä järkeä tässä on, toinen sanoo erikseen että älkää tehkö näin ja noin, silti pitää härkkiä.
En vaan tajua, miksi tuota "ei saa sitä ja tätä" pitää erikseen toitottaa.

Ja pakkohan tuo muunnos oli tehdä, kun tuo Iso8:n kuva oli ihan selvässä Joniposessa. Päätin tehdä sen ennen kuin joku muu ehtii ja tekee paremmin.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
En vaan tajua, miksi tuota "ei saa sitä ja tätä" pitää erikseen toitottaa.

Ja pakkohan tuo muunnos oli tehdä, kun tuo Iso8:n kuva oli ihan selvässä Joniposessa. Päätin tehdä sen ennen kuin joku muu ehtii ja tekee paremmin.
Mikä on Jonipose?
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3489
En vaan tajua, miksi tuota "ei saa sitä ja tätä" pitää erikseen toitottaa.

Ja pakkohan tuo muunnos oli tehdä, kun tuo Iso8:n kuva oli ihan selvässä Joniposessa. Päätin tehdä sen ennen kuin joku muu ehtii ja tekee paremmin.
Ei hassuttelu minun mielestä mitenkään väärin ole tietenkään, mutta katselemalla näitä muutamia aiheita tuntuu että kohde tässä tapauksessa ei pidä sitä yhtään mukavana ja ei osaa ottaa sitä huumorina.

Tietäen tämän voisi olla mielestäni sopivaa jatkaa tälläistä muualla täällä vapaalla, onhan täällä hupitoikkejakin aivan riittävästi.
 
Ylös