Omat piirrokset

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3556
Tekijänoikeusrikkomus! Nyt tulee Hulk Hogan ja repii sut kahtia.
"WHATCHA GONNA DO BROTHER ?" :D

Ei vaan, ihan ok piirrustuksia, papukaijat olisivat paljon hienompia jos olisit saanut häivytettyä värejä hiukan tasaisemmin.

Mutta ei paha nytkään.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kävin ajatuksella tämän viestiketjun kaikki postaukset läpi.

Eipä muutaku, että ei vittu mitä paskaa - paitti kuvat, ne ovat hienoja. Mutta lähes kaikki tekstimuotoon suollettu aivopieru.

KRP paikalle ja heti.

Päähän sattuu!
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Kävin ajatuksella tämän viestiketjun kaikki postaukset läpi.

Eipä muutaku, että ei vittu mitä paskaa - paitti kuvat, ne ovat hienoja. Mutta lähes kaikki tekstimuotoon suollettu aivopieru.

KRP paikalle ja heti.

Päähän sattuu!
Onko tuo Keskusrikospoliisi?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Odotan tästä foorumin lakiasiantuntijoiden lausuntoa. Pyryfin lausuntoa siitä, miten laki menee ja Calvinin lausuntoa siitä, miten sen tulisi mennä.
Ei pysty kommentoimaan. Immateriaalioikeuden luennot on perjantaisin ja sillon on aina darra.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei pysty kommentoimaan. Immateriaalioikeuden luennot on perjantaisin ja sillon on aina darra.
Viimeksi olen kuullut näistä vuonna 1999. Silloin opiskelin 8 opintoviikkoa näitä ja nuita aiheeseen liittyen. Uusmediasta ja internetbuumista immateriaalioikeuden näkökulmasta silloin luennoi Lapin yliopiston oikeustieteen joku professori, dosentti tai vt. professori. Joku kumminkin tilattu luennoitsija.

Rajanveto oli sellainen, että toisen taideteosta voi käyttää omansa pohjana ja saada sille tekijänoikeudellisen suojan, mikäli teoksesta on suoraan nähtävissä muokkaus, ja se siten on erillinen edeltävästä teoksesta. 60-luvun pop-taide oli tässä pohjana, kuten Andy Warholin teokset, ja vastaavankaltaisuus oli ainakin tuolloin vuosituhannen vaihteessa johdettu laintulkinnassa näiden pohjalta.

En ole lainoppinut. Näin vain muistan nyt. Omalla vastuulla lainaatte toisianne. Tämä on ihan älyttömän totista juttua nyt. Olkaa varovaisia! Se on äärettömän tärkeää, että pääsee syyttämään toista. Siihen kannattaa kiinnittää eniten huomiota kaikesta. Nii!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Haastan Troyn oikeuteen kun lainasi viestiäni ilman lupaa.
Käräjillä sitten nähdään! Katsotaan oikeuden kanta siihen onko viestisi kuvataidetta. Minä lähden siitä, että en ole tyytyväinen tulokseen, oli se mitä vaan. Hoviin asti ainakin painetaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Käräjillä sitten nähdään! Katsotaan oikeuden kanta siihen onko viestisi kuvataidetta. Minä lähden siitä, että en ole tyytyväinen tulokseen, oli se mitä vaan. Hoviin asti ainakin painetaan.
Mä hain jo valitusoikeutta korkeimpaan.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Mä hain jo valitusoikeutta korkeimpaan.
Merkittävään ennakkopäätökseen on nyt näkemys molemilla. Jäädään poteroihin ja kyräillään. Piirrustellaan kumminkin siinä välissä jotakin ajankuluksi lehtiöihin lakimiehille puhelimessa lörpötellessä. Geometrisiä tai froidilaisia kuvioita.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Ei saa naurattaa niin paljon, että kuolee.

Juu täällä tukehtuu nauruun minä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
*odottelee tölkkiä "muiden kuvat"*

EDIT: tölkkiä mitvit... TÖLKKIÄ BUHAHAHAHA!!!

piti olla toikkia!

ennustava tekstinsyöttö jne....
 
Viimeksi muokattu:
Ylös