Sam
Muumipappa
Ei pöhkönkään pöhkömpi ollut.Tuohon Jellinekin strippiin olisi muuten sopinut Earlin tilalle Wally aika kivasti :idea:.
Ei pöhkönkään pöhkömpi ollut.Tuohon Jellinekin strippiin olisi muuten sopinut Earlin tilalle Wally aika kivasti :idea:.
Noita hahmoja ei ilmeisesti pääse tutkailemaan missään galleriassa, vaan pitää kokeilla yksitellen höhlästi?Tuohon Jellinekin strippiin olisi muuten sopinut Earlin tilalle Wally aika kivasti :idea:.
Joo. Kyllä ne hahmot varmaan wikipediassa tai jostain muualta löytyy. Mulle noi hahmot on suht tuttuja kun on tullut sarjaa ostettua ja luettua.Noita hahmoja ei ilmeisesti pääse tutkailemaan missään galleriassa, vaan pitää kokeilla yksitellen höhlästi?
En silleen hätäisesti keksi kuin "Siirry sivu taaksepäin"-napin ja uudestaan vaihdon jälkeen painamaan "Preview Comic".Noita hahmoja ei ilmeisesti pääse tutkailemaan missään galleriassa, vaan pitää kokeilla yksitellen höhlästi?
Wikissä oli vaan nimet listattu vailla kuvia.Joo. Kyllä ne hahmot varmaan wikipediassa tai jostain muualta löytyy. Mulle noi hahmot on suht tuttuja kun on tullut sarjaa ostettua ja luettua.
Tuota olen itse käyttänyt hakiessani sopivia pareja strippeihin. Jännästi joskus pelkkä hahmojen siirtäminen toisin päin saa ideat liikkeelle.En silleen hätäisesti keksi kuin "Siirry sivu taaksepäin"-napin ja uudestaan vaihdon jälkeen painamaan "Preview Comic".
Ja siellä missä niitä pitäisi päästä tutkistelemaan (RMCS Wiki) on linkitetty sivustolle, joka ei salli kaistaansa käytettävän ulkoalinkitykseen.Noita hahmoja ei ilmeisesti pääse tutkailemaan missään galleriassa, vaan pitää kokeilla yksitellen höhlästi?
:frank:Tärkeintä ei ole päämäärä, vaan liike
Odottelinkin, milloin joku laittaa sanoja suuhun. :thumbup:
Kaikista osuvin tähänastisista :ahem:Odottelinkin, milloin joku laittaa sanoja suuhun. :thumbup:
Noita hahmoja ei ilmeisesti pääse tutkailemaan missään galleriassa, vaan pitää kokeilla yksitellen höhlästi?
En silleen hätäisesti keksi kuin "Siirry sivu taaksepäin"-napin ja uudestaan vaihdon jälkeen painamaan "Preview Comic".
Wikissä oli vaan nimet listattu vailla kuvia.
Editoin aloitusviestiin kuvan, jossa on hahmovaihtoehdot.Ja siellä missä niitä pitäisi päästä tutkistelemaan (RMCS Wiki) on linkitetty sivustolle, joka ei salli kaistaansa käytettävän ulkoalinkitykseen.
Hieno juttu! Kiitoksia.Editoin aloitusviestiin kuvan, jossa on hahmovaihtoehdot.