ON/OFF

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Sekä ON- että OFF-lista olisivat muuten loputtoman pitkiä, niin listaan muutamia merkittävimpiä ominaisuuksia, jotka joko kääntävät katseen tai joita karsastan.

ON
- Pitkät hiukset
- Tyylikkäät silmälasit
- Kiinteä vartalo, kiinteä perse, sopivankokoiset rinnat
- Hyvää kroppaa korostava pukeutuminen, eli aika tiukat vaatteet ja paljasta pintaa :ahem:
- Hillitysti meikkiä

OFF
- Lyhyet hiukset
- Vanhanaikaiset silmälasit ja pukeutumistyyli
- Lihavuus
- Liikaa meikkiä
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Kotiteollisuuden Hynynen jokunen vuosi sitten Puustockissa kommentoi yhtyeen viivästynyttä setin alkua suurinpiirtein: "Sori kun meidän keikan alku myöhästyi kun Maija Vilkkumaa on niin stara, että heitti ylipitkän setin. Mut se saa sen anteeks kun sillä on niin hyvä perse. Meidän bändin pojat on tosi herkkiä rakastumaan, naisella ei tartte olla ku tissit ja perse niin..." eli kovin korkeat ei heillä ole vaatimukset...
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Sekä ON- että OFF-lista olisivat muuten loputtoman pitkiä, niin listaan muutamia merkittävimpiä ominaisuuksia, jotka joko kääntävät katseen tai joita karsastan.

ON
- Pitkät hiukset
- Tyylikkäät silmälasit
- Kiinteä vartalo, kiinteä perse, sopivankokoiset rinnat
- Hyvää kroppaa korostava pukeutuminen, eli aika tiukat vaatteet ja paljasta pintaa :ahem:
- Hillitysti meikkiä

OFF
- Lyhyet hiukset
- Vanhanaikaiset silmälasit ja pukeutumistyyli
- Lihavuus
- Liikaa meikkiä
Tarkoitatko tyylikkäillä silmälaseilla niitä suorakaiteen muotoisia, jotka on lähes kaikilla silmälasien käyttäjillä?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
No siinähän sitä on isoista silmälaseista kiihottuville valmis suihinottosimulaattorin muotti.
Itsellä menee kyllä lievää selkeämmin off-puolelle tämä. Mutta mä olenkin ehkä hieman konservatiivinen näissä asioissa.
Itse olin näköjään niin kiihkoissani, että jäi tekstiin kirjoitusvirhekin. Virhe, jota on enää turha korjata kun se kuitenkin näkyy lainauksessasi. :eek:

edit. Ja jos tarkkoja ollaan niin alla olevalla ravunsyötillä on aikalailla samanlaiset linssit kuin UKK:lla, mitä nyt pokien ja linssien väri vaihdettu päinvastaisiksi:
Näytä liitetiedosto 9908
 
Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tarkoitatko tyylikkäillä silmälaseilla niitä suorakaiteen muotoisia, jotka on lähes kaikilla silmälasien käyttäjillä?
Jep, tätä tyyliä tarkoitan nimenomaan. Tämäntyyliset lasit tuntuu sopivan tosi hyvin naisille. :ahem:

 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Anna mä arvaan: sä tykkäät enemmän pyöreistä laseista. ;) Laittamani esimerkki ei ole toki ainoa, joka muhun vetoaa.
No joo ;) Ensimmäiset silmälasini oli tuon :thumbdown tapaiset mut vähän pyöreemmät reunat



ja niistä halkesi linssi. :D

edit. Parin kuukauden käytön jälkee siis.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
No joo ;) Ensimmäiset silmälasini oli tuon :thumbdown tapaiset mut vähän pyöreemmät reunat



ja niistä halkesi linssi. :D

edit. Parin kuukauden käytön jälkee siis.
[OT]Itse käytän juurikin tuon tapaisia kehyksettömiä silmälaseja. Ettei mene liian offtopiciksi, niin tosiaan monesti myös kehyksettömät lasit sopii naisille. ;)[/OT]

 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Eikös On/Off ollut joku kodinkone/elektroniikkaketju, joka piipahti hetken Suomen(kin) markkinoilla ja katosi sitten kuin piaru Saharaan?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mutta mä olenkin ehkä hieman konservatiivinen näissä asioissa.
Jaa, että Kekkosen linssit on liian modernit? ;)

[SIZE=-2](Itselläni on Harry Potter-sangat, mutta vaikutteet on kyllä otettu Lennonilta ja Thomas Dolbylta kauan ennen ensimmäisen Potterin julkaisua.)[/SIZE]
 
Ylös