On pakko lähteä, mutta miten?

SamiJ

Well-known member
Tämä jäi mieleeni pyörimään ja kehittelin sellaista kuviota, että kidnappaat haluamasi naamasittarin. Lisäksi hankit sähköllä nousevan ja laskevan hierontapöydän. Tämän jälkeen sidot ja kapuloit sittarin roikkumaan sopivaan asentoon pöydän yläpuolelle ja asetut itse pöydälle makaamaan kaukosäädin kädessäsi. Tuossa vaiheessa kuitenki sidot nippusiteillä itsesi (jalat ja vasen käsi, jossa käukosäädin) pöytään kiinni. Sitten lasket pyllyn haluamaasi asentoon ja tiputat kaukosäätimen lattialle, josta sitä ei oikealla kädellä saa nostettua.

Voi olla, että pöytään kannattaa rakentaa jonkinlaisia päätä tukevia sivusuojia, ettei pääse rimpuilemaan itselleen happea. Ehkäpä paperimassasta muotoillen?

edit: Toimissa kannattaa huomioida viime hetken soitto hälytyskeskukseen ja tilanteen täsmällinen selostaminen kidnapatun pelastamiseksi.
Lisämausteena feissittarille vois ennen suoritusta syöttää kaalisoppaa, piimää ja ruisleipää.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Snagarille Porin keskustaan päätä aukomaan Lukon pelipaita päällä.
Vaihtoehtoisesti sopivaan paikkaan Pohjanmaalle vastaavaan tilanteeseen kunnon hörsöhomoreleet (hörsön copyright vissiin Ralf Königillä) niskassa ja huutelemaan: "Moikkuli pojat! Oottekste homoja? Siis mä kuolen jos te ette oo homoja! Oon kuullu et kaikki painijat on homoja! Kai te pojat painitte hei? Homoja te ny ootte ainaski, eiks je?".

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Air crash investigation -sarjaa seuranneena, täytyy sanoa että olen niin lento-onnettomuuspervertikko, että haluaisin kokea lento-onnettomuuden jos pitäisi kuolla. Jump seat -paikka mieluiten, niin olisi parhaat näkymät.

Sue_me

Well-known member
Kun katsoo 24h putkeen MTV:n "tositeeveetä", on valmis kokeilemaan mitä tahansa tässä toikissa esitettyjä vaihtoehtoja.