markoj
Custom User
Ei oo vielä fotoja tosta, mutta tässä on kuva sortuneesta sillasta.Foto kertois enemmän kun tuhat sanaa!
Näytä liitetiedosto 18047
Ei oo vielä fotoja tosta, mutta tässä on kuva sortuneesta sillasta.Foto kertois enemmän kun tuhat sanaa!
Lisämausteena feissittarille vois ennen suoritusta syöttää kaalisoppaa, piimää ja ruisleipää.Tämä jäi mieleeni pyörimään ja kehittelin sellaista kuviota, että kidnappaat haluamasi naamasittarin. Lisäksi hankit sähköllä nousevan ja laskevan hierontapöydän. Tämän jälkeen sidot ja kapuloit sittarin roikkumaan sopivaan asentoon pöydän yläpuolelle ja asetut itse pöydälle makaamaan kaukosäädin kädessäsi. Tuossa vaiheessa kuitenki sidot nippusiteillä itsesi (jalat ja vasen käsi, jossa käukosäädin) pöytään kiinni. Sitten lasket pyllyn haluamaasi asentoon ja tiputat kaukosäätimen lattialle, josta sitä ei oikealla kädellä saa nostettua.
Voi olla, että pöytään kannattaa rakentaa jonkinlaisia päätä tukevia sivusuojia, ettei pääse rimpuilemaan itselleen happea. Ehkäpä paperimassasta muotoillen?
edit: Toimissa kannattaa huomioida viime hetken soitto hälytyskeskukseen ja tilanteen täsmällinen selostaminen kidnapatun pelastamiseksi.
Vaihtoehtoisesti sopivaan paikkaan Pohjanmaalle vastaavaan tilanteeseen kunnon hörsöhomoreleet (hörsön copyright vissiin Ralf Königillä) niskassa ja huutelemaan: "Moikkuli pojat! Oottekste homoja? Siis mä kuolen jos te ette oo homoja! Oon kuullu et kaikki painijat on homoja! Kai te pojat painitte hei? Homoja te ny ootte ainaski, eiks je?".Snagarille Porin keskustaan päätä aukomaan Lukon pelipaita päällä.
Tuosta fotosta tuli mieleen eräs tarina jatkosotaan pyydetyistä miehistä. Eräs oli niin pelkuri, että kaatoi erään puupinoksen ja heittäytyi sinne alle saadakseen vapautuksen kompurajalastaan.
Kesken rakastelun.Miten siis haluat lähtösi tapahtuvan?