Ace17
Acenteella
En ole minä. Hyvä kun edes yhdellä nikillä jaksaa tänne kirjoitella.Jostain syystä tuli ässä mieleen, mutta jätetään nyt tällaiset arvuuttelut kokonaan takavasemmalle.
En ole minä. Hyvä kun edes yhdellä nikillä jaksaa tänne kirjoitella.Jostain syystä tuli ässä mieleen, mutta jätetään nyt tällaiset arvuuttelut kokonaan takavasemmalle.
En epäillytkään. Tulit vain mieleen tuosta viestistä.En ole minä. Hyvä kun edes yhdellä nikillä jaksaa tänne kirjoitella.
Ja oikea muoto tuolle kysymykselle oli: "Miten sulla noin niinku muuten menee?"mikä ihme sua vaivaa
Ai tietyssä? Kyllähän itsepyydetty on luomuinta ja parasta lihaa mitä maa päällään (k)antaa. Oli kyseessä eläimen tai naisen.En nyt suorastaan tuomitse tuota lihan tehotuotantoa, mutta suosin kyllä itse metsästämää lihaa, siinä kun joutuu itse näkemään sitä vaivaa sen saaliin eteen ja onhan tietyssä mielessä luonnollisempaa.
Esakin sitä mieltä jottei jo toisten metsästämien naisten lihat kiinnosta.Ai tietyssä? Kyllähän itsepyydetty on luomuinta ja parasta lihaa mitä maa päällään (k)antaa. Oli kyseessä eläimen tai naisen.
ON (Ulkoaitauskin on "tuotantolaitos", jos siellä pidetään tuotantoeläimiä)Onko eläinten kasvattaminen tuotantolaitoksessa hyväksyttävää?
EI OLEOnko hyväksyttävää kasvattaa eläimiä ahtaissa tuotantolaitoksissa niin, etteivät ne koskaan näe päivän valoa tai saa jaloitella kunnolla?
Esalle kelpaa vain koskematon luomuliha.Esakin sitä mieltä jottei jo toisten metsästämien naisten lihat kiinnosta.
Miten Esa erottaa, että onko luomua ja koskematonta? Onko Esalla kokemusta, että erottaa käynnistä ja mausta?Esalle kelpaa vain koskematon luomuliha.
Ei joudu mitään vaivaa näkemään, jos käyttää etäasetta. Kunnia menee ruudinkeksijälle.En nyt suorastaan tuomitse tuota lihan tehotuotantoa, mutta suosin kyllä itse metsästämää lihaa, siinä kun joutuu itse näkemään sitä vaivaa sen saaliin eteen ja onhan tietyssä mielessä luonnollisempaa.
Kiitos.Vahva avaus. :thumbup:
Ei se mitään.Kiitos.
Ei kestä kiittää?Ei se mitään.
Anteeksi:thumbfh:Ei kestä kiittää?
Ole hyvä vaan.Anteeksi:thumbfh:
Mites AJ:llä noin niinku muuten menee?Ole hyvä vaan.
Ihan hyvin.Mites AJ:llä noin niinku muuten menee?