Onko eläinten kasvattaminen tuotantolaitoksessa hyväksyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko eläinten kasvattaminen tuotantolaitoksessa hyväksyttävää?

• Äänestäjiä yhteensä
    27
Yesmanista tuli mieleen Dressmann, Kalsarikuningas ja GC Rabella, jolle en ole muistanut postittaa palkintoa. Kiitos muistutuksesta! Täytyypä korjata asia heti ensi viikolla.

Jaa mikäkö vaivaa? Ainakin se, ettei näköpiirissä ole naista joka vie jalat alta.

En nyt suorastaan tuomitse tuota lihan tehotuotantoa, mutta suosin kyllä itse metsästämää lihaa, siinä kun joutuu itse näkemään sitä vaivaa sen saaliin eteen ja onhan tietyssä mielessä luonnollisempaa.

En nyt suorastaan tuomitse tuota lihan tehotuotantoa, mutta suosin kyllä itse metsästämää lihaa, siinä kun joutuu itse näkemään sitä vaivaa sen saaliin eteen ja onhan tietyssä mielessä luonnollisempaa.

Ai tietyssä? Kyllähän itsepyydetty on luomuinta ja parasta lihaa mitä maa päällään (k)antaa. Oli kyseessä eläimen tai naisen.

Ei joudu mitään vaivaa näkemään, jos käyttää etäasetta. Kunnia menee ruudinkeksijälle.