Onko eri sukupuolta edustava henkilö yrittänyt iskeä sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko eri sukupuolta edustava yrittänyt pokata sinua?

• Äänestäjiä yhteensä
    40
:D Joku tais tulla kaapista

Hoho, mä olin siis heteromiehenä joutunut homojen iskuyritysten kohteeksi. Että eikai tässä nyt mistään kaapeista ole astuttu ku ei sinne ko.rappuun ole edes kurkittu (eikä tee ees mieli):rolleyes:

Kaipailen homoille tosiaan samanlaista etikettiä kun aikanaan oli, eli tunnistivat toisensa korviksista jo kaukaa. Niin ei sitten tarvitse yrittää edes pokailla hetskuja ja näitäkään polleja ei tarvittaisi. Ongelma tosiaan on, että kaikki outoudet tatuoinneista korviksiin ja villisti värjättyihin hiuksiin on jo (hetero)metroseksuaalimiehilläkin käytössä, vissiin ainoa tapa erottua ois joku informoiva vaate. Esim alan miesten t-paidassa voisi lukea ihan reilusti "olen homo". Talvisin samalla ajatuksella sitten toppatakit kans.

Siis iskeä vai pokata? (threadin nimi ja otsikon nimi eroaa)

Monikin samaa sukupuolta oleva on yrittänyt iskeä luuvitosella ottaan...ja välillä vähän leukaakin. Jopa osuttukin on joskus...mutta niin määkin. Lapin leukua en ole vielä saanut persuksiin...

Pokatakin on yrittänyt. Joku vanha ukko, joskus nuoruudessa yritti...

Voi vhittu...luin toikin väärin.:frank::mad:

Hoho, mä olin siis heteromiehenä joutunut homojen iskuyritysten kohteeksi. Että eikai tässä nyt mistään kaapeista ole astuttu ku ei sinne ko.rappuun ole edes kurkittu (eikä tee ees mieli):rolleyes:

Kaipailen homoille tosiaan samanlaista etikettiä kun aikanaan oli, eli tunnistivat toisensa korviksista jo kaukaa. Niin ei sitten tarvitse yrittää edes pokailla hetskuja ja näitäkään polleja ei tarvittaisi. Ongelma tosiaan on, että kaikki outoudet tatuoinneista korviksiin ja villisti värjättyihin hiuksiin on jo (hetero)metroseksuaalimiehilläkin käytössä, vissiin ainoa tapa erottua ois joku informoiva vaate. Esim alan miesten t-paidassa voisi lukea ihan reilusti "olen homo". Talvisin samalla ajatuksella sitten toppatakit kans.

Paina, paina, Pendell! You'll get there.

On yritetty joitakin kertoja, ilman menestystä. Toisaalta useampi suhde on naisen aloitteesta syntynyt, vaikkei mistään pokaamisesta näissä tapauksissa ollutkaan kyse.

Paina, paina, Pendell! You'll get there.
Pendelino kunnostautuu taas muiden kirjoitusten lukemisessa ja sisäistämisessä. :D

Aina ei oikein tiedä onko kusettajana vai kusetettavana :D

Yleensä se menee niin, että nainen iskee minut. Itsehän en koskaan ole iskenyt ketään. Pieniä aloitteita tehnyt kyllä usein, mut nainen mut on sitten lopulta iskenyt aina. :ahem:

Kahden kauppahan se aina on. Ei voi yksipuolisesti viedä, ellei toinen ole mukana.

Lasketaanko vain yritykseksi jääneet yritykset, vai myös menestykseen päätyneet?

Annan ensimmäisen näytteen ilmaiseksi:
Mervi Tapolan oloinen, rasvanaamainen lähiökaunotar yritti pokata joskus 20 vuotta sitten, en tosin ymmärtänyt tuolloin antautua lihan iloihin.

Viimeksi kun minut yritettiin iskeä, niin heräsinkin mursun vierestä taksikyydin jälkeisinä hetkinä Lohjalta. Arvostelukyky pettää joskus. Pitäis juoda enämpi kait.

Viimeksi eilen isotissinen blondi tuli baaritiskillä juttelemaan. Heitin vähän aikaa läppää kanssaan, mutta katsoin lopulta parhaaksi siirtyä toisaalle.

Luulen, että lfb kosketti kevyesti toisella kädellään hattunsa lieriä, nyökkäsi varovasti ja sanoi "ma´m". Tämän jälkeen käveli kapakan ovesta ulos.

Luulen, että lfb kosketti kevyesti toisella kädellään hattunsa lieriä, nyökkäsi varovasti ja sanoi "ma´m". Tämän jälkeen käveli kapakan ovesta ulos.

Ma'm
DATING%20SIDE%20sexy%20cowboy.jpg

Muutama vuosi sitten Eurassa baarissa 1 aika ok näköinen 25v (+-3v) naikkonen tuli ensin kysymään "lauloitko äsken karaokea, kuulosti hyvältä..."
"Öö e-en..."

Sitten myöhemmin vaimoni oli seurassani ja tämä sama tuli sanomaan suoraan, jollen olisi naimisissa, iskisi mut mukaansa. Oli pollee olo. Ja vieläkin kun muistelee :D
Sitä se kun käy baarissa ehkä kerran vuodessa :)

Kerran hei yks typykkä sanoi suunnilleen että "Jos mä oisin hetero, niin haluaisin ainakin kokeilla sun kanssas."
Sanoin sille että se oli suunnilleen hienointa mitä mulle on konsanaan sanottu.

Kyseessähän ei ole tähän toikkiin liittyvä asia, mutta halusin silti keulia kyseisen tapahtuman johdosta.

Kerran hei yks typykkä sanoi suunnilleen että "Jos mä oisin hetero, niin haluaisin ainakin kokeilla sun kanssas."
Sanoin sille että se oli suunnilleen hienointa mitä mulle on konsanaan sanottu.
Mulle sanottiin eilen illalla, kun oli uusi look, että "saat mut toivomaan että olisin lesbo". Keulin.