Onko naapuris nero?

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Oletteko jo tsekanneet uusimasta hymystä Mensan jäsenlistan?

Mun naapurit eivät sen mukaan ole neroja. Oma nimi toki löytyy listalta. Ihme juttu, sillä enhän mä ole edes koko testissä käynyt. Nyt ei kait edes tarvii.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mielenkiintoista. Hymyllä tuskin on ilman listalla olevien lupaa julkistaa moisen rekisterin sisältöä.

Juu, ja kuten on aiemminkin tullut selville, en ole itse listalla enkä usko naapurienikaan olevan. Enkä lue Hymyjä sun muita vastaavia lehtiä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Itselläni on vähän harvinaisempi nimi, joten se tuskin listalta löytyy, kun en ole käynyt testeissä.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mielenkiintoista. Hymyllä tuskin on ilman listalla olevien lupaa julkistaa moisen rekisterin sisältöä.
Luulenpa että saattaa joitain kyrsiä. Siellä kun on nimet paikkakunnittain, ja toisilla paikkakunnilla neroja ei ole kuin muutama, jotka nyt tuli tunnistetuksi. Sitten on vielä ne Mensan 'jäsenet', joiden nimeä ei jostain syystä löydykään listoilta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Luulenpa että saattaa joitain kyrsiä. Siellä kun on nimet paikkakunnittain, ja toisilla paikkakunnilla neroja ei ole kuin muutama, jotka nyt tuli tunnistetuksi. Sitten on vielä ne Mensan 'jäsenet', joiden nimeä ei jostain syystä löydykään listoilta.
Joo, siis muilla forumeilla olen törmännyt Mensan "jäseniin", jotka saattavat tuon listan julkaisemisen jälkeen pitää vähän pienempää melua "jäsenyydestään".
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei se mikään nero ole vaan polliisi. Mukava heppu. Vaimonsa (joka myös on naapurini) on lastentarhanopettaja.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Itse toikkiin, niin paha sanoa että ne mitään neroja on. Yks on lentokapteeni ja muutkin on ihan tavallisia matti meikäläisiä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
En tunne yhtään naapuria. Sukunimet näkyy tietty alakerran taulusta, mutta muuten ei mitn hajua ketä tässä talossa asuu. Lähiöt rules :thumbup:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
En muista kuin yhden Mensalaisen tältä paikkakunnalta muutaman vuoden takaa. Nykyään en tiedä onko sitä yhtäkään.
 
Ylös