Onko paluuta?

Ace17

Acenteella
Skenaario: F1-Areena munii mahdollisuutensa oikein huolella ja sivusto keskusteluineen kuihtuu.

Kysymys: Onko F1-Forumin hylänneillä mitään mahdollisuutta palata takaisin F1-Forumille ja jos on, millä ehdoilla?

burb

.
Mä saan kääntää takkiani ihan just niin kuin mua huvittaa. En kysele ehtoja.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Skenaario: F1-Areena munii mahdollisuutensa oikein huolella ja sivusto keskusteluineen kuihtuu.

Kysymys: Onko F1-Forumin hylänneillä mitään mahdollisuutta palata takaisin F1-Forumille ja jos on, millä ehdoilla?
Niin, onhan se mahdotonta kirjoittaa monelle eri foorumille. :rolleyes:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tule olemaan minkäänlaisia mahdollisuuksia kirjoittaa tänne jos yhdenkin viestin F1-Areenalle on postannut :frank:.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mä en ymmärrä miksi jengi hyväksyy tän toitaalisen paskan Ässämieheltä. Mies palasi vain naureskelemaan miten paska paikka tää on ja ei osaa muuta kuin aiheuttaa mielipahaa. Vitun pelle. Oletko säälittävä paska saanut vielä pillua? Muistelin, että sulla oli aika tiukat kriteerit naisten suhteen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä en ymmärrä miksi jengi hyväksyy tän toitaalisen paskan Ässämieheltä. Mies palasi vain naureskelemaan miten paska paikka tää on ja ei osaa muuta kuin aiheuttaa mielipahaa. Vitun pelle. Oletko säälittävä paska saanut vielä pillua? Muistelin, että sulla oli aika tiukat kriteerit naisten suhteen.
komp :frank:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla

On varmaan aika mahdotonta kirjoittaa url kenttään www.F1-Forum.fi tai mitään muutakaan sen jälkeen kun kirjoittanut siihen "F1-Areena". Suomen lakikin jo estää sen.

:nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Entäs sellainen skenaario, että keskustelee Areenalla ihan toisella nikillä, mutta jotkut jäärät kutsuvat keskustelijaa forumin nikillä.

Se vasta olisi jotenkin noloa jäärien taholta.:nope:

burb

.
Entäs sellainen skenaario, että keskustelee Areenalla ihan toisella nikillä, mutta jotkut jäärät kutsuvat keskustelijaa forumin nikillä.

Se vasta olisi jotenkin noloa jäärien taholta.:nope:
Ei ku SE on noloa että vaihtelee nikkiä liian usein. OLKAA MITÄ OOTTE KERRALLA!