Onko samaa sukupuolta edustava henkilö yrittänyt iskeä sinua?

Onko samaa sukupuolta edustava yrittänyt pokata sinua?


  • Äänestäjiä yhteensä
    52

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Jonkinlaisen hämärän muistikuvan mukaan on, mutta en ole ihan varma.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Voi vittu tää on ahdistava toikki. Hyi saatana.
Hävettää ihan oikeasti. AHDISTAA nyt oikeasti.

Ei ole yrittänyt. Ja mikäli yrittäisi, vaihtaisin pikaisesti maisemaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ja toikin aiheeseen. Siskon kaverin biseksuaalimies hakkasi päätäni aikoinaan marmorilevyihin. Koin tämän selkeästi iskuyritykseksi, sanan kaikissa merkityksissä.
 

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Liittynyt
4.10.2009
Viestit
1050
12-vuotiaana eräs tyttö lyöttäytyi siskoni kaveriksi ja kyseli koko ajan että missä olen. Valitteli myös miten kaikki pojat on varattuja. En kyllä siihen aikaan ymmärtänyt mistä oli kyse.

Nykyään 15-vuotiaana 20-25 kilon ylipaino pitää naiset loitolla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
12-vuotiaana eräs tyttö lyöttäytyi siskoni kaveriksi ja kyseli koko ajan että missä olen. Valitteli myös miten kaikki pojat on varattuja. En kyllä siihen aikaan ymmärtänyt mistä oli kyse.
Heteroudesta.
Luetaan niitä otsikoita :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
On, Turussa vappuna 1990 ja Globenissa (sen hotellin baaritiskillä) 1991.

Turussa kehuttiin mun persettää ja Globenissa siitä otettiin kiinni. :eek:
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
En voi sanoa varmasti, mutta epäilen että pari kertaa on yritetty. En vain tajunnut sitä silloin.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
On, Turussa vappuna 1990 ja Globenissa (sen hotellin baaritiskillä) 1991.

Turussa kehuttiin mun persettää ja Globenissa siitä otettiin kiinni. :eek:
Vanhuus ei tule yksin, kovassa homoiluskenessä jo kolmeakymmentä käyvä on ikäloppu.
 

Makkonen

Guest
Nelisen vuotta sitten baaritiskillä hörppiessäni olutta tuli joku mua selkeesti nuorempi kundi viereen istumaan. Olisi ollut kovin juttutuulella, minä en.
Jossainvaiheessa se laittoi käden mun nivusiin. Hetkeäkään miettimättä ja epäröimättä tempaisin sitä nyrkillä leukaan niin että tuo kundi putosi lattialle.

Samointein lähdin ravintolasta ulos ja kotia kohti.Seuraavana aamuna polliisisetä soitteli ja pyysi käymään kuulustelussa. Puolenvuoden päästä asiaa ratkottiin oikeudessa ja maksumieheksihän siinä sitten jouduin. Jaa että kaduttaako? Kyllä, se että olin niin humalassa etten saanut lyötyä kovempaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nelisen vuotta sitten baaritiskillä hörppiessäni olutta tuli joku mua selkeesti nuorempi kundi viereen istumaan. Olisi ollut kovin juttutuulella, minä en.
Jossainvaiheessa se laittoi käden mun nivusiin. Hetkeäkään miettimättä ja epäröimättä tempaisin sitä nyrkillä leukaan niin että tuo kundi putosi lattialle.

Samointein lähdin ravintolasta ulos ja kotia kohti.Seuraavana aamuna polliisisetä soitteli ja pyysi käymään kuulustelussa. Puolenvuoden päästä asiaa ratkottiin oikeudessa ja maksumieheksihän siinä sitten jouduin. Jaa että kaduttaako? Kyllä, se että olin niin humalassa etten saanut lyötyä kovempaa.
Koskettavaa, herkkää, lyyristä!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nelisen vuotta sitten baaritiskillä hörppiessäni olutta tuli joku mua selkeesti nuorempi kundi viereen istumaan. Olisi ollut kovin juttutuulella, minä en.
Jossainvaiheessa se laittoi käden mun nivusiin. Hetkeäkään miettimättä ja epäröimättä tempaisin sitä nyrkillä leukaan niin että tuo kundi putosi lattialle.

Samointein lähdin ravintolasta ulos ja kotia kohti.Seuraavana aamuna polliisisetä soitteli ja pyysi käymään kuulustelussa. Puolenvuoden päästä asiaa ratkottiin oikeudessa ja maksumieheksihän siinä sitten jouduin. Jaa että kaduttaako? Kyllä, se että olin niin humalassa etten saanut lyötyä kovempaa.
Ilmankos et minua lyönyt.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Nelisen vuotta sitten baaritiskillä hörppiessäni olutta tuli joku mua selkeesti nuorempi kundi viereen istumaan. Olisi ollut kovin juttutuulella, minä en.
Jossainvaiheessa se laittoi käden mun nivusiin. Hetkeäkään miettimättä ja epäröimättä tempaisin sitä nyrkillä leukaan niin että tuo kundi putosi lattialle.
Kaveri voi siis sanoa, että samaa sukupuolta edustava henkilö yritti iskeä häntä - ja onnistui.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
On yrittänyt. Hämmentävin kerta oli, kun eräs kaveri alkoi ehdottelemaan jatkojen loppuvaiheessa. Kerroin, ettei kiinnosta ja jatkettiin sitten keskustelua kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Jälkikäteen ajateltuna hyvinkin JÄNNÄ kuinka kätevästi asia loppujen lopuksi pystyttiin käsittelemään.
Toivottavasti noi ei ollu ne samat jatkot, joissa mä olin, ja joista Asko lähdit kiireesti bussiiin :doubtful:
 
Ylös