Onko samaa sukupuolta edustava henkilö yrittänyt iskeä sinua?

Onko samaa sukupuolta edustava yrittänyt pokata sinua?


  • Äänestäjiä yhteensä
    52

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Pollataanpa tämä ajankohtainen asia. Itsehän panttaan vastaustani vielä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Ei, tai en ole ainakaan ymmärtänyt niin :)
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
No tttu ku ei! Kaverit varsinkin nuorempana aina intoili (hyvässä ja pahassa) siitä, että kun joku lesbo/homo oli alkanu pokailee. Mulla ei ole yhtä ainoaa kokemusta moisesta. Oon ilmeisen vastenmielinen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kyllä. Kerran matkalla töistä kotiin. Lupasin kohteliaisuuttani harkita, mutta väliinhän tuo jäi. Hauska mies varmasti olisi, mutta minkäs sitä ihminen heteroudelleen voi.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Pari kolme kertaa, nuorempana. (mikä on pari kertaa vähemmän kuin se kuinka monta kertaa on humehia tultu kyselemään. :eek:).
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Muistaakseni ei. Ei nyt muistu mieleen, että olisi kukaan tullut, tai en ainakaan ole sitä sitten ymmärtänyt.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kerran. Baarin (ei ollut homobaari) tiskillä. Jätin sen siihen selittämään itsekseen, kun en tajunnut mitä se yritti. Kaveri joka seisoi vieressä, selvensi mulle sitten asian. Eli on, mutta en asiaa edes tajunnut.

Ei olla kyllä huumeitakaan kyselty. Tai jos on, en sitä ole tajunnut.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ei ole tai sitten se on menny kokonaan ohi. Mikä ei olis mikään ihme, muttei oo sekään, jos kukaan ei tosiaan oo yrittänytkään.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kyllä, mut vaan yhden kerran. Ainakaan en muista muita kertoja, tai sitten en ole vaan tajunnut.
Vanha gubbe ruotsin- (yllätys yllätys) -laivalla tarjoili viskiä tuolloin ehkä n. 16-vuotiaalle siipiveikolle. En tajunnut edes mistä on kyse. Join vaan taskulämmintä viskiä hyvillä mielin, ja vasta myöhemmin mukana olleet aikuiset naispuoliset kertoivat homman nimen.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
No tttu ku ei! Kaverit varsinkin nuorempana aina intoili (hyvässä ja pahassa) siitä, että kun joku lesbo/homo oli alkanu pokailee. Mulla ei ole yhtä ainoaa kokemusta moisesta. Oon ilmeisen vastenmielinen.
Ihan viimeiseen, niin nyt kyllä höpäjät höpöjä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kokovalkoiseen pukuun sonnustautunut tanssitaitoinen nuori "cajalit-silmissä-diskoon"-tyyppi contra epämääräinen mustiin pukeutuva vähän vanhempi pubissa luuhaava pitkäletti.

Mielikuva ratkaisee!

-Edit- Olen minä käynyt Gay Gambrinissakin kerran (liekö nykyisin DTM?). Menin sinne homoseksuaalin kaverini kanssa ja se oli ärtynyt siitä, ettei kukaan tule häntä vonkaamaan, koska kaikki olettivat meidät pariksi.

Surkea mesta miljööltään muuten. Liian kirkkaat valot, jotta kaikki näkivät karjan. Oli erittäinkin lihamarkkinatunnelma tuolloin 80-luvulla siellä.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kerran baarissa eräs nainen tuli juttelemaan ja sanoi notta: "Sä olet niin söpö että...". Minä siihen että kuulostaa hyvältä, jatka vaan. .."olet varmaan homo.". Siis täh. Nainen jatkoi, että hänen kaverinsa on homo ja on heterobaarissa yksinäinen että jos voisin mennä pitämään tälle seuraa. Kieltäydyin. Nainen tuli hetken päästä uudestaan vonkaaman, että enkö voisi jutella muutaman sanan edes jutella tämän homokaverinsa kanssa.

En halunnut vaikuttaa suvaitsemattomalta homofoobikolta, joten suostuin juttelemaan. Pari sanaa vaihdettuani, juttukumppanini yritti laittaa kieltään mun korvaan. Väistin ja menin aika panarissa baarin toiseen nurkkaan. Ihan imartelevaa kai, mutta tilanne ahdisti.
 
Ylös