Onko sinulla idoleita?

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mikä on idoli? Idoli tarkoittaa mun mielestä sellaista henkilöä, jota olet ihaillut ja olet saanut omaan elämääsi hyviä vinkkejä häneltä. Ne on niitä elämän vihjeitä, kuten joku seppo sanoi nevalan baarissa.

Otin elämäni isoimman riskin. Avasin ketjun ja en edes tiedä, onko tuolla alhaalla jyrkkäkin pudotus kuoleman käytävälle?

Sanonpa niin muuten, että kuusi suurinta idoliaan saa ilmoittaa. Voi jakaa kahteen kategoriaan, kuten

Lapsuuden idolit:

Tämän hetken idolit


---

Mun lapsuusajan idoleita ovat Joe Sakic, Pavel Bure ja Dominik Hasek.

Tämän hetken idoleita ovat Lewis Hamilton, Matti Nykänen ja Tyrre Tohelo.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Ei ole varsinaisia idoleita, mutta tyyppejä, joiden tekemisistä tykkää erityisen paljon, löytyy ihan kohtalainen joukko.

Kokolailla lonkalta heitettynä jonkinlainen yleisluontoinen listaus eri alojen toimijoita eli varmaan jää joku huipputyyppi nyt huomioimatta, mutta jääköön.

Dario Argento - elokuvaohjaaja
Klaus Schulze - muusikko
H.P. Lovecraft - kirjailija
Neil Gaiman - sarjakuvien käsikirjoittaja
H.R. Giger - kuvataiteilija
Markus Kajo - yleishumoristi, outouksien ajattelija

Ja sanomattakin on selvää, ettei kuuden henkilön listaukseen saa sopimaan edes pientä alkua kaikista fanituksen kohteista.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Toki voi tässä lisääkin idoleita lisätä, kai tässä palvelin tilaa on vielä jonnin verran. Unohdin.

John Lennon ja Patrick Kane pääsevät vielä mun hall of fame -listalle. Paita kattoon vähän ku joskus sitten hei, kun aika meidät jättää, niin täällä muistellaan Mossea, burppia, Albert Oilia, ITG:tä, teukkaa, paavo17:sta ja muita.

Olisi kiva nähdä tämä foorumi 3000 luvulla. Ui juma. He ovat vielä jossain, mutta siis missä. Elämä on uskomatonta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
No kyllähän Keke sinne kuuluu. Listalle.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Lapsuuden idoleita oli kaikki lumiaurojen, tavarajunien ja lossien kuljettajat. Nykyään...sama.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Eipä oikeastaan. Ehkä kurski ja Rienarsuo.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mikä on idoli? Idoli tarkoittaa mun mielestä sellaista henkilöä, jota olet ihaillut ja olet saanut omaan elämääsi hyviä vinkkejä häneltä. Ne on niitä elämän vihjeitä, kuten joku seppo sanoi nevalan baarissa.
Voimmeko varata lääkärille ajan?

Mutta siis joo, tuli mieleen tuo Salmisen Jone. Siinä vasta reilu mies.
 

Örfil

Guest
Mulla ei ole erityisesti mikään henkilö vaan elin eli penis. Sitä olen kuunnellut koko ikäni ja se on ohjannut elämääni todella paljon.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Davor Suukkeri oli joskus kova sana. "Ja Suukker tällää pallon pussiin."

>> Kirjava kroattien peliasu. <<

Niin ja Jeremy Roenick on myös kova jätkä. Jeremy: "Man I love This Chicago Blackhawks" :thumbup:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Muistaakos joku muu tämän leffan. http://www.imdb.com/title/tt0080117/?ref_=ttmi_tt
Tässähän oli kikkelikorvat (pahat...tai oli siinä sitten vielä pahempikin jengi) ja sitten nämä - hyvikset - vaeltajat.



Tuli vain mieleen tästä toikista nuorisoleffat.

Sit oli muuten yksi jengeistä kertova kirja, joka oli osittain uskonnollinen mutta siinä oli hyvä tarinaan. Mikä lienee?
 
Ylös