:ahem: :ahem: :ahem:Nätit ne oli.
Mun mielestä ihannetissit. Just sopivan kokoiset!:thumbup:
Ei pysty vielä sanoon. Pitäis nähdä se toinenkin, ettei tuu ylläreitä.Nätit ne oli.
Mun mielestä ihannetissit. Just sopivan kokoiset!:thumbup:
Mette-kommenttien perusteella olisin veikannut että tykkäät isommista.Mun mielestä ihannetissit. Just sopivan kokoiset!:thumbup:
Toi Mette-kommentointi lähti yheltä kaverilta liikkeelle. Se aina puhu että mennään katsomaan mitä se A-kuppi lupaa huomiselle. Siitä se mopo lähti taas kerran keulimaan.Mette-kommenttien perusteella olisin veikannut että tykkäät isommista.
Sitäpaites Mette voittaa yli rinnanmitalla sen toisen Maikkarin sääenteilijän. Mikä se nyo? Isot hampaat. Vaikka Mette kyllä voittaa senkin skaban. Emmä muista, eikä jaksa kuukkeloida. Kivoja likkoja.Mette-kommenttien perusteella olisin veikannut että tykkäät isommista.
Kuuluuko tää juttu samaan sarjaan sen "Tulisiko Katan alastonkuvat jo unohtaa"-toikin kanssa?
Se on tarkottanu sitä toista. Saletisti.Toi Mette-kommentointi lähti yheltä kaverilta liikkeelle. Se aina puhu että mennään katsomaan mitä se A-kuppi lupaa huomiselle. Siitä se mopo lähti taas kerran keulimaan.
Anteeksi.
Kyllä ne selkäkuvat on aina niistä ne parhaimmat, kun on kerrankin pahkurat rinnankorkeudella.:ahem:Sitäpaites Mette voittaa yli rinnanmitalla sen toisen Maikkarin sääenteilijän. Mikä se nyo? Isot hampaat. Vaikka Mette kyllä voittaa senkin skaban. Emmä muista, eikä jaksa kuukkeloida. Kivoja likkoja.
Liisa!Sitäpaites Mette voittaa yli rinnanmitalla sen toisen Maikkarin sääenteilijän. Mikä se nyo? Isot hampaat. Vaikka Mette kyllä voittaa senkin skaban. Emmä muista, eikä jaksa kuukkeloida. Kivoja likkoja.
Jakku, oikea käsi on Mette ja vasen on Liisa!:ahem:Liisa!
Tietäisin yhden nimen mutten kerro.:ahem:Mikäs mies se semmoinen on joka tissikuvista alkaa marmattamisen.. :nope:
Tissikuva ei vanhene koskaan.Mikäs mies se semmoinen on joka tissikuvista alkaa marmattamisen.. :nope: