Onks punk hienoo?

Eli miten se nyt sitten oikein onkaan?


  • Äänestäjiä yhteensä
    17

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ei punk ole hienoa. Siinähän kuulemma käytetään tärkeimpinä soittimina ns. räkäisesti kätkättäviä, mekaanisia äänensärkijöitäkin. Olisi pitänyt estää moisen saastan saapuminen Suomeen kokonaan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Genesis ja Pink Floyd ovat hienompia kuin punk.

Kuuntelenko mieluummin Genesistä ja Pink Floydia kuin 70's punkia? Vittu hehheh.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
En tiedä, mutta minulla on mielipide ja se on parempi kuin teidän kaikkien mielipiteet yhteensä. Tästä voidaan aloittaa!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Genesis ja Pink Floyd ovat hienompia kuin punk.

Kuuntelenko mieluummin Genesistä ja Pink Floydia kuin 70's punkia? Vittu hehheh.
En tiedä, mutta minulla on mielipide ja se on parempi kuin teidän kaikkien mielipiteet yhteensä. Tästä voidaan aloittaa!
Mulla on sellainen mielipide, että sun mielipidettä tietämättäkin tiedän Mehen yllä olevan mielipiteen olevan parempi kun sun kaikki mielipiteet yhteensä.

Ps. LÄÄKKEET!
 

Örfil

Guest
Onneks on niin vanha että on elänyt oman nuoruuden aikana jolloin oli ekaks proge, sitten punk ja sen jälkeen kaikki kasarijutut ja lopuks ysärinä vähän vielä syntsapopin parhaita. Sen jälkeen kaikki on ollut uuden lämmittelyä.

Kaikki mahtuu ikävuosiin 12-35. En olisi halunnut elää päivääkään aiemmin tai myöhemmin.

Musiikki on elämän yksi suurimmista iloista, onneksi on saanut kokea nuo kaikki genret alkuperäisinä.
 
Ylös