Panis-Takagi
Sumin kanssa ignoressa...
Hieno voitto ja osoitus siitä että pisteet lasketaan kauden viimeisen osakisan jälkeen. 2003 se oli jo niin lähellä, silloinhan kitistiin mm. täälläkin sitä Schumacherin keltaisten lippujen vaikutusalueella sattunutta ohitusta Olivier Panisista Suzukassa (vai oliko se turva-auton perästä, olkoon). Tuolloin tiimi pelasi kuin tänään, tallikaveri oli viimeinen lukko. Ja kyllähän Sumi tuolloin mestaruuden ansaitsi mutta olisihan jopa Montoya saattanut viedä mestaruuden jos ei olisi puppeloinut Indya samalla lailla kuin Hami Brasiliaa:eek!:
Itse olin jo heittämässä pyyhettä kehään Fujin hienon mutta huonon kisan jälkeen mutta tekstiseuranta Kiinan kisasta palautti uskon rippeet. Sitten lähdettiin puhtaalta pöydältä ja itse uskoin ja toivoin viimeiseen asti Kimi mestaruuteen. Olihan esmes Professori piessyt samoin toisen britin parikymmentä vuotta sitten, miksei siis nytkin?:thumbup:
Itse olin jo heittämässä pyyhettä kehään Fujin hienon mutta huonon kisan jälkeen mutta tekstiseuranta Kiinan kisasta palautti uskon rippeet. Sitten lähdettiin puhtaalta pöydältä ja itse uskoin ja toivoin viimeiseen asti Kimi mestaruuteen. Olihan esmes Professori piessyt samoin toisen britin parikymmentä vuotta sitten, miksei siis nytkin?:thumbup: