Onnittelut

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onnea tänään Kukille ja kukille. Onnea myös Florence Nightingalelle ja hänen kauttaan kaikille sairaanhoitajille. Onnea myös margariinille.
Hieno homma. Just äsken katselin kalenteria ja totesin, että tänään päivänsankarina on Lotta. Floorat ja muut kevytlevitteet ovat vasta huomenna. :wink:

Ortodoksinen äiti on antanut säiden vaikuttaa lastensa nimiin, koska sen kalenterin mukaan on Ilmon päivä. Jo on ilmoja pidellyt!
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Hieno homma. Just äsken katselin kalenteria ja totesin, että tänään päivänsankarina on Lotta. Floorat ja muut kevytlevitteet ovat vasta huomenna. :wink:

Ortodoksinen äiti on antanut säiden vaikuttaa lastensa nimiin, koska sen kalenterin mukaan on Ilmon päivä. Jo on ilmoja pidellyt!
Heh! Mun aikajanalla yhden päivän erehtyminen on pientä. Elän menneisyydessä ja tulevaisuudessa mutta harvoin tässä päivässä. (No onnea nyt niille kukille ja Kukille)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onnea sankareille!

Tänään sankareita ovat Pietari, Pekka, Petri, Petteri, Pekko - ihan jokainen! :thumbup:
 

Örfil

Guest
Kiitos.

Olen tässä miettinyt että miten juhlistaisin viiskymppisiäni. Voi olla että järjestän ja maksan kartkisan ja kutsun sinne paikalle 20 ekaksi ilmoittautunutta. Ja mä saan voittaa tietysti kisan ;) Kisan jälkeen porukalla pullakaljat!
 
Ylös