No siinä tapauksessa mulla on sama tilanne. Hienoa!Oho, mulla ja pojalla on toisen nimen päivät (Antero ja Antti).
Komp.Onnittelut markoj:lle! 15 vuotta F1-forumia! :thumbup:
Burbin seinältä kurkin laskelmani.Onnittelut markoj:lle! 15 vuotta F1-forumia! :thumbup:
:nope:7.2.2014 on se tarkka päivä.
Muistetaan sekin, että ennen tuota jo Varikolla... aika monet meistä.Burbin seinältä kurkin laskelmani. :nope:
Ja me toiset toisaalla. Kuinkahan huolissaan pitäisi olla siitä kuinka paljon aikaa tähän on kulutettu.Muistetaan sekin, että ennen tuota jo Varikolla... aika monet meistä.
Ei lainkaan. Onpahan sekin aika muusta pahanteosta pois. :wink:Ja me toiset toisaalla. Kuinkahan huolissaan pitäisi olla siitä kuinka paljon aikaa tähän on kulutettu.
Eli olen menettänyt pelin jo aiemmin:frown:Muistetaan sekin, että ennen tuota jo Varikolla... aika monet meistä.
Eniten mä olen huolissani, että tämän vuoden parhaat jutut ovat olleet forumilla eikä 'oikeassa elämässä'..:thumbfh:Ja me toiset toisaalla. Kuinkahan huolissaan pitäisi olla siitä kuinka paljon aikaa tähän on kulutettu.
:frown:Onnittelut markoj:lle! 15 vuotta F1-forumia! :thumbup:
Nii Hokkane kans ja Targa. Huomenna jaska.:frown:
Kovinpa ovat harvakseltaan mukana.Nii Hokkane kans ja Targa. Huomenna jaska.
Pyysitkö treffeille?Jennifer Becksin siskolle synttärionnea.
Huomenna vois ottaa parit oluet niin jos se siitä sitten lähtis.Pyysitkö treffeille?