Ollapa teleportti (tahi edes auto) käytössä, niin voisi omat tilastot samanmoisille näyttää:frown:Jones sanoi:Oottakaas niin lasketaan koska viimeks
Joo, ylihuomenna tulee 2 päivää.
Et pääse tunnelmaan noista vippaskonsteista huolimattaPalkopoika sanoi:Moon vähän vanhanaikanen näissä jutskissa. Laitan aina jotain julio iglesiaa tai barry whiteä soimaan ja sytyttelen kynttilöitä joka paikkaan. Kyllä toimii:ahem:
Vituttaa vaan aina olla yksinään:nope:
Saat hommistas palkkaa? Teet 8-16 välillä?Louhen Isäntä sanoi:Minä kyllä suhtaudun siihen hyvin ammattimaisesti.
Jaahs. Puutostila edeltäpäin tiedossa. :frown:Jones sanoi:Oottakaas niin lasketaan koska viimeks
Joo, ylihuomenna tulee 2 päivää.
Oikeastaan 8-16 välissä.Mutku sanoi:Saat hommistas palkkaa? Teet 8-16 välillä?
Eikös Englannissa joku neitsyt tullut keinohedelmöityksellä raskaaksi :doubtful: Siitä tuli luonnollisesti suuri haloo.Juskanen sanoi:Emmä sellasta. Toi meidän muksu on maailmanhistorian 2. neitseellinen hedelmöittyminen.
Varmaan skondyktöörillä?Louhen Isäntä sanoi:Oikeastaan 8-16 välissä.
Mitä muuten luulette, kun 98 homoa tekee junan niin kellä on parhaat oltavat?
Ei vaan tietysti jonossa toisena olevalla.Mutku sanoi:Varmaan skondyktöörillä?
Nimenomaan pollin saamisessa on siis sun suurin ongelma?Joni sanoi:1. Yes or 2. No?
Harmiku ei saa pollia mutta vastatkaa tollain.
Selvästikkin tiedät mistä puhutLouhen Isäntä sanoi:Ei vaan tietysti jonossa toisena olevalla.
Häntä vedetään perseeseen, hän itse saa vetää perseeseen, ja lisäksi hän saa runkata etummaista.
Joudun tuottamaan sinulle pettymysen kertomalla että olen umpihetero.Mutku sanoi:Selvästikkin tiedät mistä puhut
Se on paskaperseen paikka. Vahan niinkun keskipenkki veneessa silloin kun vedetaan uistinta.Louhen Isäntä sanoi:Mutta eikös tuo kakkospaikka ole loogisesti ajatellen todellinen paalupaikka.