Näyttäs tänään ilmestyneen uus versio tosta selaimesta. Ite en vielä saanu kopsattua, kun tuntuu olevan noi sivut "hieman" tukossa. Mut osoite: http://www.opera.com/download/
Saa. Tools -> Prefences -> General -> Show close button each tabjaska sanoi:Yksi huononnut (tai en osaa käyttää) kun surffaa monilla ikkunoilla, niin noita sulku/pienennys vaihtoehtoja ei saa tuonne oikeaan yläkulmaan oikeiden sulku/pienennys ruksien viereen...
Haa, kiitos!Asko S. sanoi:Saa. Tools -> Prefences -> General -> Show close button each tab
Täytyy kyl iteki myöntää etten löytäny ku oli niin itsestään selvässä paikassa.
Voisi ollakin, ellei olisi niin p*rkeleen hidas käyttää Operaan verrattuna.Late sanoi:Opera on mun mielestä paska. Operassa on vielä se mainos bannerikin jota ei saa pois muuten ku maksamalla tai kräkkäämällä. Firefox vain on niin paljon parempi.
Jaa Firefox hidas? Mulla Opera on toldella hidas käyttää. Firefox toimii tuplasti nopeemmin joka suhteessa.skf sanoi:Voisi ollakin, ellei olisi niin p*rkeleen hidas käyttää Operaan verrattuna.
Oma koneesi on varmaankin suht' nopea. Minun surffausmyllyllä (1GHz/256Mt) Opera toimii kaikinpuolin joutuisammin. En siis ole tutkinut kuinka nopeasti sivut aukeavat, vaan lähinnä sitä kuinka nopea selain on käytössä. Operassa valikkojen aukaiseminen ja surffailu on todella joutuisaa verrattuna Firefoxiin, joka tuntuu oudon nahkealle. Ero korostuu vielä enemmän Linux-puolella.Late sanoi:Jaa Firefox hidas? Mulla Opera on toldella hidas käyttää. Firefox toimii tuplasti nopeemmin joka suhteessa.