OoPee
Nuori ikäisekseen
AmmattimiesNokun tää päivitettiin ja vanhaan koneen C&D-asemien tiedot siirrettiin uudelle kovolle, jonka konepuljun mies nimesi E:ksi (ja vanha kone kärrättiin pikkuveljelle)..
AmmattimiesNokun tää päivitettiin ja vanhaan koneen C&D-asemien tiedot siirrettiin uudelle kovolle, jonka konepuljun mies nimesi E:ksi (ja vanha kone kärrättiin pikkuveljelle)..
Se onkin mclaren fanien vehje. :frank:Ei toimi Macilla. :thumbdown
Ei ni. :thumbup:Ei toimi Macilla. :thumbdown
Juu ei, tää on tietokonepeli :frank:Ei toimi Macilla. :thumbdown
Tämä olisi edelleen mahdollista. Itsehän olen hiihtämässä nimimerkillä Jusban. Nimimerkki pitää tietää, mikäli joku haluaa kilparyhmää perustaa.Tuonne saisi tehtyä omia sarjojakin, joten eiköhän laiteta Forumin sarja tulille.
Saapi sitten vertailla ken on kovin HIIHTÄMÄÄN!
Hiihtäjän nimimerkki pitäisi olla tiedossa, että saisi kutsuttua mukaan.
Kaikenlaisia hiihtäjiä kaivataan.
Ihan kiva idea, mut ite en ainankaa saanu tunnusta tehtyä. :dunno:Tämä olisi edelleen mahdollista. Itsehän olen hiihtämässä nimimerkillä Jusban. Nimimerkki pitää tietää, mikäli joku haluaa kilparyhmää perustaa.
Tämä kaikkihan tapahtuu tuolla niiden sivulla:
http://skichallenge.orf.at/sc09
Paha sanoa. Mitä se melskaa sulle?Niin onko mitään keinoa saada peliä toimimaan ilman C-asemaa?:frank:
Se tunnus tehdään sieltä pelistä käsin.Ihan kiva idea, mut ite en ainankaa saanu tunnusta tehtyä. :dunno:
Tiedän, mut ei vaan onnistu. Ei saanut yhteyttä palvelimeen vaikka kokeilin jopa ilman palomuuria. :dunno:Se tunnus tehdään sieltä pelistä käsin.
Tommosta..Paha sanoa. Mitä se melskaa sulle?
Asennusvaiheessa oli kyllä muistaakseni mahdollista ihan manuaalisestikin kertoa, minne sen pelin haluaa asentaa.Tommosta..
Voi valita jopa kielen saksa/englanti ja "use custom installation" antaa valita sitten vain, jotta lisätäänkö pikalinkit työpöydälle ja käynnistä-valikkoon vaiko eiAsennusvaiheessa oli kyllä muistaakseni mahdollista ihan manuaalisestikin kertoa, minen sen pelin haluaa asentaa.
Kyllä se mulla kysy, minne se asennetaan.Voi valita jopa kielen saksa/englanti ja "use custom installation" antaa valita sitten vain, jotta lisätäänkö pikalinkit työpöydälle ja käynnistä-valikkoon vaiko ei
Hämärää.. Poistettu ja kaikkea, mutta ei siltikään..Kyllä se mulla kysy, minne se asennetaan.
Kokeilin uudestaan, nyt ei tietenkään kysy, kun on peli jo asennettu.
Mun villi veikkaukseni on, että asennusohjelma kuvittelee, että sulla on toi peli jo asennettuna. Tsekkaa löytyy add or remove programsin alta tota peliä?