Oskari lähtenyt maikkarilta?!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
mustavihannes sanoi:
Paitsi että YLEn urheilutoimittajat ovat ihan oikeita ammattilaisia, joiden toimenkuvaan kuuluu selostettavaan lajiin ja tapahtumaan perehtyminen. Toisin kuin ilmeisesti Maikkarilla. Tai sitten vaan sinne palkataan noita Mustakiikareita, jotka perehtyvät n*100 GP:n ajan eivätkä silti tajua mistään mitään. Mertsi olisi varmasti paras formulaselostaja moneen, moneen vuoteen Suomen TV:ssä.
Eikös Mertaranta selostanut muutama vuosi sitten Jyväskylän MM-rallin jonkin ek:n. Sitä hypetettiin etukäteen kovasti, muttei Mertsi saanut kovinkaan paljoa tunnelmaa luotua. Oisko kommentaattorina ollut Hannu Mikkola, joka sekin sai enemmän väriä lähetykseen luotua, vaikkei ammattiselostaja olekaan.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Observer sanoi:
Miten minulle jäi siitä raportoinnista aikoinaan ennenkuin Tuominen tuli kehiin sellainen kuva että Maikkarin ja Kyltsin välillä oli jotain eripuraa tosin oliko eri henkilöt silloin remmissä Maikkarilla?
Kyllönen lähinnä selostaa harrastuksenaan CreaSportin tuottamia lähetyksiä. Maikkari halusi taannoin F1-tuotannon omiin käsiinsä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Observer sanoi:
Miten minulle jäi siitä raportoinnista aikoinaan ennenkuin Tuominen tuli kehiin sellainen kuva että Maikkarin ja Kyltsin välillä oli jotain eripuraa tosin oliko eri henkilöt silloin remmissä Maikkarilla?
Mulla on sellainen käsitys, että tuo Tatu Lehmuskallio on Maikkarin urheilutoimitusta johtanut jo iät ajat. Voi toki olla, että pätkii.

Ja onko tuo Mertaranta Ylellä nyt kuitenkaan hommissa varsinaisesti, kun olen ymmärtänyt että olisi freelancer. Vai palasiko tosiaan jossain kolossa pysyvästi takaisin?

Jos selostajaa tosiaan oltaisiin vaihtamassa, niin saman tien sinne voisi palkata jonkun lajia ihan oikeasti seuraavan. Oskarin vaihdossa en näe mitään järkeä vain toisen salibandyselostajan uudelleenkouluttamisen tähden.

Observer

Well-known member
Bobakki sanoi:
Mulla on sellainen käsitys, että tuo Tatu Lehmuskallio on Maikkarin urheilutoimitusta johtanut jo iät ajat. Voi toki olla, että pätkii.
[/B]

Arvaaja tais just aikoinaan mainita että tää Lehmuskallio ei tykkää Matista.

Ja onko tuo Mertaranta Ylellä nyt kuitenkaan hommissa varsinaisesti, kun olen ymmärtänyt että olisi freelancer. Vai palasiko tosiaan jossain kolossa pysyvästi takaisin?
Freelanceri se on.

Jos selostajaa tosiaan oltaisiin vaihtamassa, niin saman tien sinne voisi palkata jonkun lajia ihan oikeasti seuraavan.

Vastaus on Matti Kyllönen. :ahem:

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Jos tää vuosi vielä kärsitään ja katotaan kisat maikkarilta ja sitten 2007 Kimi ajaa Ferrarilla voitosta voittoon Canalin (+Nelosen??) televisioidessa kisat ja Kyllönen selostaisi kuinka Kimi ajaa päräyttelee tuolla Maranellon korskealla orhilla...

:alppu:

WebSlave

Trackman
Observer sanoi:
Vastaus on Matti Kyllönen.
Kyllönen kyllä seuraa lajia, mutta on selostaessaan yhtä pihalla kuin Saarikin. Innostuneisuus ei korvaa sitä höseltämistä (no, minun mielestäni liika innostuneisuus ei olekaan hyvä asia).

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Oskari vaikutti aika perkeleen hyvalta vaihtoehdolta kun Tuomiselle etittiin korvaajaa noiden tulosruutujen perusteella. Ainakin itseeni esiintyminen uutisankkurina vetosi, joten aikamoinen pettymys Saari on minulle ollut. Tasta vain opimme etta ei kannata ottaa miesta jolla ei ole harmainta hajua koko lajista puikkoihin, vaikka muuten hyvalta vaikuttaisikin.

Itse menisin ehdottamaan ensi vuoden selostajaksi Antti Haajasta, mies on kuitenkin jonkun verran formula varikoita kolunnut eika kuulosta ollenkaan huonolta noissa alppilahetyksissa.
Valitettavasti makihypyssa hanet korvasi ensin Spörttilä ja sen jalkeen Saareltakin 1000-0 takkiin ottava Uotila.

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Ma sanoi:
Oskari vaikutti aika perkeleen hyvalta vaihtoehdolta kun Tuomiselle etittiin korvaajaa noiden tulosruutujen perusteella. Ainakin itseeni esiintyminen uutisankkurina vetosi, joten aikamoinen pettymys Saari on minulle ollut. Tasta vain opimme etta ei kannata ottaa miesta jolla ei ole harmainta hajua koko lajista puikkoihin, vaikka muuten hyvalta vaikuttaisikin.

Itse menisin ehdottamaan ensi vuoden selostajaksi Antti Haajasta, mies on kuitenkin jonkun verran formula varikoita kolunnut eika kuulosta ollenkaan huonolta noissa alppilahetyksissa.
Valitettavasti makihypyssa hanet korvasi ensin Spörttilä ja sen jalkeen Saareltakin 1000-0 takkiin ottava Uotila.
Haajanen voisi olla hyväkin vaihtoehto! Tosin siinä on se vaara olemassa että Mustakiikarin ja Pulkkisen (pirun iso pää sillä Pulkkisella) aivopesussa voi hyväkin selostajanalku mennä pilalle. :p