JJ varmaan ajatteli että Button hidastaa Schumia joka tapauksessa, oli autossa sitten enemmän tai vähemmän polttoainetta.Ambomaan Mambo sanoi:Kertokaas nyt selkeesti minullekkin, minkä takia JJ oli niin selkeesti ehdottamassa Schumille taktiikanmuutosta ja aikaisempaa varikkokäyntiä vaikka autossa oli selkeesti vielä bensaa muutamaksi kierrokseksi, minun logiikallani kun käydään tankkaamassa auto muuttuu selkeesti painavammaksi ja kun ei renkaitakaan saa vaihtaa niin kierrosajat hidastuvat selkeesti, joten selkeesti hei, eikö ole käytännössä järkevämpää ajaa kevyellä autolla mahdollisimman pitkään?
Et ilmeisesti huomannut postaukseni alkuosuutta. Liimaan sen tähän niin että näet sen:Jeeves sanoi:Törni, kaikella kunnioituksella, onko sinulla varaa haukkua toisia vajaaälyiseksi, kun et edes asialliseen keskusteluun/väittelyyn kykene?
Toisaalta tällöin Schumi ei olisi millään voinut ehtiä varikolta Alonson edelle ja sitähän siinä kuitenkin haettiin. Alonso oli juuri käynyt varikolla ottamassa lisää painoa joten Buttonin takana köröttelemälläkin Schumi pystyi tekemään kaulaa Alonsoon. Muutenkin oli selvää että jossain vaiheessa Schumi Buttonin kuitenkin ohittaa.Originally posted by Jeeves
Korjatkaa toki, jos olen väärässä, mutta eikös tuossa vaiheessa Schumacherilla ja Jensonilla ollut vielä 1 pysähdys kummallakin tekemättä? Jos siis Michael olisi käynyt aikaisemmin varikolla ja sen jälkeen ajanut ripeitä kierroksia, Button olisi jäänyt auttamatta taakse varikkosopin jälkeen.
Jäliviisaasti näin on helppo todeta. Ohittaminen SanMarinossa ei kuitenkaan ole koskaan itsestäänselvyys. Nyt kun tiedämme että Buttonin ohittaminen onnistui, voimme todeta ettää Ferrarin valitsema taktiikka oli oikea.Lintu sanoi:Toisaalta tällöin Schumi ei olisi millään voinut ehtiä varikolta Alonson edelle ja sitähän siinä kuitenkin haettiin. Alonso oli juuri käynyt varikolla ottamassa lisää painoa joten Buttonin takana köröttelemälläkin Schumi pystyi tekemään kaulaa Alonsoon. Muutenkin oli selvää että jossain vaiheessa Schumi Buttonin kuitenkin ohittaa.
Itse asiassa olin tuota mieltä jo kisan aikana ihmetellessäni JJ:n kommentteja että Schumi kannattaisi ottaa varikolle aikaisin.Törni sanoi:Jäliviisaasti näin on helppo todeta. Ohittaminen SanMarinossa ei kuitenkaan ole koskaan itsestäänselvyys. Nyt kun tiedämme että Buttonin ohittaminen onnistui, voimme todeta ettää Ferrarin valitsema taktiikka oli oikea.
Aivan. Pahoitteluni hätäisestä tuomiosta.Törni sanoi:Et ilmeisesti huomannut postaukseni alkuosuutta. Liimaan sen tähän niin että näet sen:
"JJ varmaan ajatteli että Button hidastaa Schumia joka tapauksessa, oli autossa sitten enemmän tai vähemmän polttoainetta."
Postauksen jälkimmäinen osa oli sarkasmia, koska JJ:n ajatus oli minusta niin ilmiselvä ja järkevä, etten voinut käsittää kuinka sitä aivan totisella naamalla täällä toisen nimimerkin toimesta tivattiin.
Sellaista kaveria ei olekaan jolla ei joskus menis senat sakaisin, mutta vaikka pidinkin noita ihan ekojen kisojen selostuksia varsin mukiinmenevinä, oli tämä munkin mielestä heikko suoritus. Ei sekään nyt mitään ydinfyysikkoa vaatis, että osaisi väliajoista katsoa, mihin väliin varikolla käyvät putoaa. Ja hallintopäällikkö vaimikäsenytoli oli kyllä kanssa jonkin sortin rimanalitus taas.PekPoy sanoi:Tuo Kimin "puolen minuutin pohja-aika Imolan aika-ajoissa" oli aika kuvaavaa.