pmv
Well-known member
Päinvastoin kuin patrioteilla, ihmisohjuksilla on tapana osua maaliin.
No ei se pelkästään ole sun mielipiteesi. Voin ihan hyvin ottaa oman osani tuosta mielipiteestä:thumbup:Calvin sanoi:Tämä tietysti vain minun mielipiteeni.
Puhumattakaan SporttilastaCalvin sanoi:Mutta minäpä sanonkin jotain hyvää Oskusta tähän väliin: jäbän kolumnit on aikas hyviä! Harvakseltaanhan niitä on tullut, mutta silloin kun on, niin niissä on ollut paljon parempia huomioita kuin mitä Mustakari, Kyllönen, Tuominen ja kumppanit ovat saaneet aikaiseksi. Tämä tietysti vain minun mielipiteeni.
Tuo viivan jälkeinen hämmensi... "ja tilanne vain paheni vuosien saatossa." Siis häh? Äsken sanoi, että pääsit nopeasti yli, ja sitten tilanne vain jatkui pahentumistaan...:doubtful:Sam sanoi:En ole formuloita juurikaan seurannut pariin vuoteen. Viime kisa oli ensimmäinen minkä katsoin kokonaisuudessaan yli kahteen vuoteen! Silti olen tämän vähäisenkin kokemuksen perusteella tyytyväinen nykyiseen selostukseen. Kyllönen meni minulla suhteellisen nopeasti yli - ja tilanne vain paheni vuosien saatossa.
Niin, tarkoitin että Kyllösen tyyli rupesi aika nopeasti käymään hermoille. Sitten kun hän sai suosiota, ainakin mediassa, niin Kyltsi rupesi tuomaan itseään vielä enemmän esille ja ärsytykseni kasvoi entisestään.kouvotsvoni sanoi:
Tuo viivan jälkeinen hämmensi... "ja tilanne vain paheni vuosien saatossa." Siis häh? Äsken sanoi, että pääsit nopeasti yli, ja sitten tilanne vain jatkui pahentumistaan...:doubtful:
Ymmärryksessäni siis vain vikaa, aivan:ahem:Sam sanoi:Niin, tarkoitin että Kyllösen tyyli rupesi aika nopeasti käymään hermoille. Sitten kun hän sai suosiota, ainakin mediassa, niin Kyltsi rupesi tuomaan itseään vielä enemmän esille ja ärsytykseni kasvoi entisestään.
Juuri nuo teennäiset TEKOHAUSKAT "tittelit" ärsyttävät yli kaiken :jaska:Black Leopard sanoi:Vielä kun O.Saari jättäisi pois seuraavat: "kerppenin rehtori, helmiorvokki-moottori ja hallintopäällikkö" niin olisin enemmän kuin tyytyväinen
Hyvin pitkälti samaa mieltä kanssasi. Mielipiteitä on monenlaisia. Toinen tykkää isästä, toinen äidistä, mutta turhan paljon tuntuu porukka tarkkailevan vain selostajan mokia. Jotenkin tuntuu kuin joillekin itse formula kisan seuraaminen olisi jo sivuseikka.Calvin sanoi:Njaah, haukkukaa minkä haukutte. Minun mielestäni Osku on itse asiassa ihan hyvä tyyppi. Sattuu niitä virheitä, mutta ei ne nyt mitään katastrofeja ole olleet. Ei ainakaan minun mielestäni, sillä minua ei haittaa pienet sekaannukset kuskien tai tallien nimissä tai muut vastaavat mitä Oskulle on lähinnä sattunut. Kun joskus tulee katsottua jotain vanhaa nauhaa jossa Kyllönen "selostaa" tai vaikka Tuominen, niin tiedättekö mitä? En vaihtaisi Saarta Kyllöseen tai Tuomiseen. Okei, ehkä se nyt ei vielä sinällään ole suuri meriitti, mutta kuitenkin.
Jotenkin en vain jaksa tätä ainaista valitusta. Ikinä ei mitään hyvää sanottavaa. Eli jos on pahaa sanottavaa niin se sanotaan, jos vahingossa joskus olisikin jotain hyvää sanottavaa niin ei taatusti sanota ääneen!
Mutta minäpä sanonkin jotain hyvää Oskusta tähän väliin: jäbän kolumnit on aikas hyviä! Harvakseltaanhan niitä on tullut, mutta silloin kun on, niin niissä on ollut paljon parempia huomioita kuin mitä Mustakari, Kyllönen, Tuominen ja kumppanit ovat saaneet aikaiseksi. Tämä tietysti vain minun mielipiteeni.
Joo tyhmiä ne on. Minulle valkeni sillä siunaamalla sekunnilla (kuten varmaan sinullekin) mistä on kysymys kun ilmoitettiin että jury tutkii Trullin edesottamuksia :ahem:Luckyman sanoi:Ei ymmärretty mistä Trullin penalti tuli
Tsätissä asiaa pohdittiin jo siinä vaiheessa kun Trullilla oli vaikeuksia päästä liikenteeseen. Taisipa joku muistaa, että aiemminkin tällaisista tapauksista on penaltia jaettu (DC ja Kanadan GP joitakin vuosia sitten ??) . Luulisi toki asiantuntijan, joka on nähnyt paikan päällä satoja kisoja, tälläisenkin muistavan ja hoksaavan. :thumbup:Törni sanoi:Joo tyhmiä ne on. Minulle valkeni sillä siunaamalla sekunnilla (kuten varmaan sinullekin) mistä on kysymys kun ilmoitettiin että jury tutkii Trullin edesottamuksia :ahem:
En vain viitsinyt syytä sillä hetkellä tännekään postata koska se oli niin ilmiselvä
Tsätti on siis paljon fiksumpi kuin minä tai asiaa suorassa lähetyksessä miljoonalle ihmiselle selostava asiantuntijatiimi. Upeeta. Miten tämän asiantuntemuksen saisi koko Suomen formulakansan käyttöön? Ideoita?RK-62 sanoi:Tsätissä asiaa pohdittiin jo siinä vaiheessa kun Trullilla oli vaikeuksia päästä liikenteeseen. Taisipa joku muistaa, että aiemminkin tällaisista tapauksista on penaltia jaettu (DC ja Kanadan GP joitakin vuosia sitten ??) . Luulisi toki asiantuntijan, joka on nähnyt paikan päällä satoja kisoja, tälläisenkin muistavan ja hoksaavan. :thumbup:
Erkille tietokone kera nettiyhteyden selostuskoppiin => http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi?chan=#f1_forumTörni sanoi:Tsätti on siis paljon fiksumpi kuin minä tai asiaa suorassa lähetyksessä miljoonalle ihmiselle selostava asiantuntijatiimi. Upeeta. Miten tämän asiantuntemuksen saisi koko Suomen formulakansan käyttöön? Ideoita?