Taasko lurahti housuun? :yuck:Niin mulla olis kieltämättä kivat rusketusraidat tuonne kohtaan missä mulla oli uikkarit(speedot) päällä.
Taasko lurahti housuun? :yuck:Niin mulla olis kieltämättä kivat rusketusraidat tuonne kohtaan missä mulla oli uikkarit(speedot) päällä.
:ahem:Aikalailla samoilla linjoilla kuin monet muutkin eli en erikseen ota aurinkoa. Pikemminkin pyrin sitä välttämään. Se aurinko mikä ulkonaolon ohessa tulee saa tulla.
Lähinnä huvittavalta näyttävät jotkut itsensä kunnolla grillanneet blondit. Samalla tavalla luonnottomilta, kuin albiinot negridit. Viiskymppisinä niiden blondien iho ei olekkaan enää lainkaan huvittavan näköinen, jos samaa tahtia joka kesä ruskettuvat.Ymmärtäisin hameväen jokakesäisen vouhotuksen asiasta jos ruskea tahi palanut iho näyttäisi esteettisesti hyvältä, mutta kun se ei näytä.
Ei ole. Jotkut tietyt ihmiset grillaavat itseään auringossa vuosikymmenluvusta huolimatta. Luulevat, että siitä tulee jotenkin paremman näköiseksi.Eikös tuommoinen rusketushinku ole jotain 80-luvun juttuja, vai onko se nyt taas jonkun muotiaviisin mielestä hienoa?
Ruskettuu tai sitten palanut iho alkaa mukavasti lähteä pois.Kaipa tuo huomisesta alkaen alkaa jo ruskettumaan. Nipsuhuulimainen lettiki alkaa oleen joo
Ei se ole palanut ollenkaan.Ruskettuu tai sitten palanut iho alkaa mukavasti lähteä pois.
No, palataan asiaan muutaman päivän päästä. Joskus taannoin heinäpellolla sain tuollaisen sävyn ja sitten muutaman päivän päästä kuorittiin ihoa.Ei se ole palanut ollenkaan.
Jeps nenästä lähtee sitten yleensä ensin.No, palataan asiaan muutaman päivän päästä. Joskus taannoin heinäpellolla sain tuollaisen sävyn ja sitten muutaman päivän päästä kuorittiin ihoa.
:ahem:Jeps nenästä lähtee sitten yleensä ensin.
Palannut iho on muuten just tuon näköistä. En peloittele Jonia, mutta kuiteskin...