Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Sähän olit 70- luvulla kääpiönä Turengissa, että älä viitti kuule isotella.Nuo olivat hyviä aikoja. Tasokin oli vielä korkealla ja jutut hyvät.
Kultaisen 70-luvun alkupäivät kun jotenkin saisi forumille palaamaan.
Sähän olit 70- luvulla kääpiönä Turengissa, että älä viitti kuule isotella.Nuo olivat hyviä aikoja. Tasokin oli vielä korkealla ja jutut hyvät.
Kultaisen 70-luvun alkupäivät kun jotenkin saisi forumille palaamaan.
Jolga?Olgakin vois vaihtaa siihen J alkuiseen nikkiin takas. Se on jotenkin nätimpi :thumbup: Ei Olgassakaan mitään vikaa ole!
Mie taidan tietää kuka yhden uuden nimimerkin takana![]()
Mitä missä?Not mii! Minullakin on aavistus.
Jones!
:nope: Seuraava kirjain ei ole n vaan åJoni on jo varattu (ainakin nimimerkkinä...)
Pääte on siis -atta, joten ei siihen oikein noi kaksi ensimmäistä sovi. Eikä vikatkaan, koska olen porvari.Noomi oli aiemmin nimimerkki Marjatta.
Samalla päätteellä olisi hyvin sopinut toi Aivotta. Tai Savotta. Rahatta. Fatta.
Formulatta? Nomitta? No mitta? No missä mitta? No missä se mitta?Pääte on siis -atta, joten ei siihen oikein noi kaksi ensimmäistä sovi. Eikä vikatkaan, koska olen porvari.
Il Duce Tempo?Saako tähän laitta myös etniset nimimerkit?
Formulatta on ok....Formulatta? Nomitta? No mitta? No missä mitta? No missä se mitta?
Sama tuli mieleen.Formulatta on ok....
Pelkkä Attakin ois hyvä, joskin siitä tulee mieleen WC.
Paljonkos sää oot ottanut? :doubtful:
Nou hätä. Lomallahan tässä ollaan...eikös?:thumbup:Sama tuli mieleen.Oon ihan saatanan väsynyt.
...Sorry...:thumbup:
Melania? Melanissa?
Liian siirappinen?Ehh... Jos ei kuitenkaan.![]()
Molemmille :ahem: täältä. Jos noiden kesken tarvitset valinta-apua, niin Melian. Vähemmän verinen syntyhistoria ainakin.
MelaisaTarttis munkin vaihtaa, ei vain mielikuvitus juuri nyt jaksa kukkia. ^ ainakin lähtee. Mut kattellaan sitä kuun vaihteen jälkeen.