PuoliPöhkö
Well-known member
Moloton- Melaa!
- Melanooma
Moloton- Melaa!
- Melanooma
Melinda?Tarttis munkin vaihtaa, ei vain mielikuvitus juuri nyt jaksa kukkia. ^ ainakin lähtee. Mut kattellaan sitä kuun vaihteen jälkeen.
Kannatan!
Huh, en tuota biisiä muistanut.Kannatan!
Juurikin tuon biisin takia taitaa jäädä hyvä idea käyttämättä.Kannatan!
reps ja räps!Sähän olit 70- luvulla kääpiönä Turengissa, että älä viitti kuule isotella.
Ai säkin muistat Pjohannan?Jänhkän äijä vai mikä se oli? Muistan vaan P-alkuisen.
Siksi kun se on lempinimeni.Kysymys eräälle nimimerkkiään vaihtaneelle: miksi ihmeessä nimetä itsensä uponneen sukellusveneen mukaan?
Tuleeko tämä lempinimi nimenomaan tuosta sukellusveneestä?Siksi kun se on lempinimeni.
Ei.Tuleeko tämä lempinimi nimenomaan tuosta sukellusveneestä?
Soot vissiin sitten se jarski? Onko sulla valtava, jopa sukellusveneen kokoinen, vai mistä moinen nimittely?Ei.
Nimen on keksinyt yläaste ajoilta naispuolinen kaveri joka "huuteli" minulle että "kurskin jalli jarskin kulli", niin tuosta sanasta tulee se nimi kurski.
Joku jarski vissiin olen mut en tiiä oonko just se, ja en osaa sanoa mistä nimittely on lähtöisin, nykypäivänä vanhemmat/sisarukset ovat melkein ainoat jotka kutsuvat minua oikealla nimellä.Soot vissiin sitten se jarski? Onko sulla valtava, jopa sukellusveneen kokoinen, vai mistä moinen nimittely?