Outlook Express 6 poistaa viestit palvelimelta

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
Plaaah... anteeksi että olen tyhmä, mutta..

Minkä takia outlook poistaa hakiessaan soneran ja mbnetin sähköpostipalvelimelta viestit?
En tiedä onko tämä joku hyväksi tarkoitettu ominaisuus tai asetus jossain, mutta lopputulos on pyllystä.

Ongelma on siis se että minulla on outlookissa kolme tililä -> hotmail, inet ja mbnet. Kun outlookin käynnistää hakee se ihan oikein tiedot noitten postien palvelimilta ja jos uusian viestäjä on hakee ne koneelle... ei tässä mitään, näin pitääkin, mutta miksi ne postit samalla häviävät soneran ja mbnetin palvelimelta eikä posteja enää voi lukea esim selaimen kautta. Hotmailissa ne kyllä pysyvät normaalista ja niitä voi muualtakin lukea.

Onko tuo ominaisuus, asetus... jos on niin outlookissa vai noiden postien palvelimella... voiko tuolle tehdä jotain??

Saatte toki suositella parempiakin sähköpostiohjelmia, mutta jos joku osaisi auttaa ilman ohjelman vaihtoa koska outlook on helppo siihen hommaan johon sitä tarvin ja tarpeeksi turvallinen kun sitä hieman säätää..
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Kyseessä on varmaankin pop3-palvelimista.

Ulkomuistista: Tools-valikosta kohta Accounts ja sieltä sitten valitset ongelman sisältävän mailitilin ja Advanced-välilehdeltä (vaiko Servers?) ruksaat "Leave a copy plaa plaa"
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
np :)


Hassua, kun tuntuu jokainen mahdollinen asia olevan noissa eri ohjelmissa oletuksena juuri toisinpäin kuin sen itse haluaisi olevan. Vai onkohan sitä tässä vain joku vastarannan kiiski, vai mistä lie kyse.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Wilpuri sanoi:
np :)


Hassua, kun tuntuu jokainen mahdollinen asia olevan noissa eri ohjelmissa oletuksena juuri toisinpäin kuin sen itse haluaisi olevan. Vai onkohan sitä tässä vain joku vastarannan kiiski, vai mistä lie kyse.
Tääkö lienee ainoa syy, miksei susta oo tullu uutta pill geitsiä? :D
 
Ylös