Ovatko unelmasi käyneet toteen?

Unelmani ovat käyneet toteen...


  • Äänestäjiä yhteensä
    48

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Oon osannu unelmoida vissiin niin sopivasti että osa unelmista on toteutunut ja osa tietenkään ei.

Ja onhan noita vielä kaikenlaisia!
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Jokunen. Ja kannattaa sitten olla tarkkana mistä unelmoi, se unelma voi toteutua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mitä tarkemmin sitä miettii, paremmin hoksaa useita asioita jotka on käyneet toteen. Olin itse Joskus / usein välimaastossa, vaikka ensimmäiseksi tuli mieleen harvemmin.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Yleensä on käynyt unelmat toteen. Eipä nyt tule edes mieleen mitään sellasta unelmaa, mikä olis mahdollista toteuttaa, mutta ei ole toteutunut.
Tai siis... onhan tässä parikin viritystä tulossa, unelmia, jotka tulevat käymään toteen, mutta ne ei olis vielä voineet toteutuakaan.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Joskus. Unelmia on kahdenlaisia.. semmoisia jotka on enimmäkseen itsestä kiinni, ja semmoisia joihin voi itse vaikuttaa vain vähän. Jälkimmäisten toteutuminen on ollut vähän silleen ja tälleen, kun taas ensin mainitut on aika hyvin saanut rakennettua.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Unelmat on murskana. Tarkemmin ajateltuna jotain kyllä on toteenkin käynyt, mutta enää sitä ei vaan oikeestaan ihmeempiä haaveilekaan. Oikeestaan se että saa nähdä maailmaa, voisko sitä enempää toivoa.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Unelmat ovat minulle lähtökohtaisesti jokseenkin epärealistisia, "in your dreams"-kategoriaa. Niinpä niitä toteutuu todella harvoin. Pari ehkä unelmaksi luokiteltavaa kuitenkin on toteutunut. En välttämättä ole mieltänyt niitä unelmiksi aikanaan.

Realistisemmat toiveet ovatkin sitten tavoitteita, ei unelmia. Niitä luonnollisesti on toteutunut enemmän ja ne ovat lähinnä itsestä kiinni. Unelmien toteutumiseen vaaditaan muutakin kuin oma panos.
Unelmat on murskana.
Tai Unelma Sirpa-Leena, kuten palavasti poikaa toivonut pariskunta nimesi väärää sukupuolta olleen lapsensa. :dunno:
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vähän turhan vilkas mielikuvitus ollunna, nyt olen harmaa ja tylsä.. Unelmat toteutuvat paremmin nykyään, mutta selvästi pakkasella vielä ollaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Harvoin. Tosi harvoin.
Lisätään nyt sitten, että kaipa sitä haaveilis paremmista hommista, paremmasta palkasta, paremmasta autosta, jne...

Ei kai kukaan unelmoi naimisiin mennessä erosta, vaikka muutaman vuoden jälkeen näinkin voi käydä.

Unelmoinut että sais olla terveenä, mutta mitä vielä.:rolleyes: Ei edes juoksemaan enää pysty. Hyvä kuitenkin että jotain voi tehdä, mutta ei se mikään unelmien täyttymys ole.
 
Ylös