Ovatko unelmasi käyneet toteen?

Unelmani ovat käyneet toteen...


  • Äänestäjiä yhteensä
    48

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Paljon on jäänyt toteutumatta. Osa on toteutunut ja sitten romahtanut. Kaksi tärkeintä on kuitenkin toteutunut, palavan rakkauden kokeminen ja lapset.
 

Örfil

Guest
Unelmana on ollut musiikin saralta bongata:

Led Zeppelin (ei nähty)
Kiss (nähty)
AC/DC (nähty)
Paul Gilbert (nähty)
Andy Timmons (ei nähty)
Eric Johnson (ei nähty)

Eli ei ihan kaikki unelmat ole vielä toteutuneet.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Unelmana on ollut musiikin saralta bongata:

Led Zeppelin (ei nähty)
Kiss (nähty)
AC/DC (nähty)
Paul Gilbert (nähty)
Andy Timmons (ei nähty)
Eric Johnson (ei nähty)

Eli ei ihan kaikki unelmat ole vielä toteutuneet.
Ledi oli Suomessa keikalla joku aika sitten. Oisit hyvä mies mennyt kattoo. :p
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sen kerran kun Jackson kävi Suomessa olisin saanut ilmaisen lipun (olisi pitänyt toimia lapsenvahtina siinä samalla). Ja minä kieltäydyin. :(
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
No ei tasan ole ollut!

Mistä mies puhuu?
Höperehtii! Lähtisin varmasti katsomaan, jos Suomeen tulisi. Ruotsiinkin ehkä. Dread Zeppelinin olen kyllä nähnyt. Unelma elää.

Olen nähnyt 'must' -bändeistä AC/DC:n, Metallican, Nirvanan, Black Sabbathin, Deep Purplen, Uriah Heepin, Rushin, Motörheadin ja Rammsteinin. Zeppelinin ohella pahoja puutteita (muttei unelmia) ovat mm. Sielun Veljet, Alice Cooper, Sapattivuosi, Judas Priest ja Jimi Henrix.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
No ei tasan ole ollut!

Mistä mies puhuu?
Ei vai? Itse vaan muistelin, että muutaman vuoden sisällä olisi käynyt keikan heittämässä. Ehkä sitten muistan vaan väärin, fani en ole. Eiköhän se Suomeenkin joskus tule tai ainakin rakkaaseen Ruotsiin.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Vastasin 'joskus', en näin äkkisältään osannut laskea olenko miinuksen vai plussan puolella.

Isoja ja tärkeitäkin unelmia on toteutunut, myös sellaisia joiden toteutumiseen en itse ole juurikaan voinut vaikuttaa. Sellainen tekee elämästä elämisen arvoista. :ahem:
 

Örfil

Guest
Ei vai? Itse vaan muistelin, että muutaman vuoden sisällä olisi käynyt keikan heittämässä. Ehkä sitten muistan vaan väärin, fani en ole. Eiköhän se Suomeenkin joskus tule tai ainakin rakkaaseen Ruotsiin.
Led Zeppelin ollut keikalla Suomessa?

Nyt on kyllä nuorimies ollut pari vuosikymmentä aika pilleripöhnässä :D:D

Muistuttaisin että rumpalikin on kuollut -80 luvulla. Tosin poikansa on tuurannut...
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Led Zeppelin ollut keikalla Suomessa?

Nyt on kyllä nuorimies ollut pari vuosikymmentä aika pilleripöhnässä :D:D

Muistuttaisin että rumpalikin on kuollut -80 luvulla. Tosin poikansa on tuurannut...
No pierkele. Edelleen kyseinen bändi on kasassa ja eivätköhän vielä keikkaakin ajoittain heitä. Kyseiseltä orkesterilta muistan ainoastaan yhden biisin, stairway to heaven. :D
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eipä tässä isompia unelmia ole.
Arkiset tavoitteet ovat hyvin suurelta osin toteutuneet. (koulutus, perhe, vapaa-aika, duunijutut, etc. etc...).

Voisi karkeasti sanoa, että ne unelmat joihin itsellä on merkittävää vaikutusmahdollisuutta - ovat toteutuneet.
Jos unelmilla käsitetään lottovoitot sun muut hömpötykset, voin sanoa ettei sellaisia unelmia juurikaan ole ollut. No ehkä silloin kun olin paljon naiva...eiku naivimpi!

Seuraava unelma olisi, että saisi tuon autotallin ja pihan valmiiksi ilman lisälainaa ennen kuin 2010 kesä on ohi. Se tarkoittaa käytännössä säästämistä ja omaa työpanosta.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Ylös