maradona
Resistive User
Äänestäisin itseäni, jos olisin vaihtoehtona.
Jassoo tais salkkukateus iskeä poitsuun.Muuten voisin vaihtaa ääneni hajulle, mutta toi formulanomi oli kerta kaikkiaan liikaa.
*halii nomia*Jassoo tais salkkukateus iskeä poitsuun.
Tässä täytyy miettiä mitkä salkut kelpaisi. Jotkut tärkeet tietty...
Peesaa.*halii nomia*
Jos ei paremmin tietäisi, niin tämän perusteella voisi jopa luulla sinun olevan järkevä ihminen.Nyt kun on pääministeriksi kysyntää, niin täytyy julkaista muutamia hallituksen muodostamiseen ja ohjelmaan liittyviä kynnyskysymyksiä:
1. Evankelis-luterilaisen ja ortodoksisen kirkon erityisasema täytyy purkaa.
2. Kouluissa annettava uskonnonopetus lopetetaan ja tilalle tulee kaikille yhteinen elämänkatsomustieto.
3. Kotimaisen laadukkaan ravinnontuotannon tulevaisuus on turvattava panostamalla geenimanipuloitujen viljelykasvien tutkimukseen ja tuotantoon.
4. Ydinvoima säilytetään yhtenä energiantuotantomuotona niin pitkään kuin parempaa ei ole tarjolla.
5. Valtion nykyisin harjoittama mielivaltainen syrjintä lopetetaan. Tämä tarkoittaa mm. adoptio-oikeutta tasavertaisin perustein kaikille ihmisille sukupuoleen tai parisuhdetilanteeseen katsomatta.
6. Valtiovarainministeriksi nimitetään Archie ja uusi tiedeministerin posti menee joukahaiselle. Formulanomi saa valita salkkunsa itse, parempi on jos ottaa niitä vähintään pari kolme.
En olisi uskonut, että olisin neljässä kohdassa kuudesta samaa mieltä, kuin Haju. Olisipa melkein pitänyt äänestää!3. Kotimaisen laadukkaan ravinnontuotannon tulevaisuus on turvattava panostamalla geenimanipuloitujen viljelykasvien tutkimukseen ja tuotantoon.
4. Ydinvoima säilytetään yhtenä energiantuotantomuotona niin pitkään kuin parempaa ei ole tarjolla.
5. Valtion nykyisin harjoittama mielivaltainen syrjintä lopetetaan. Tämä tarkoittaa mm. adoptio-oikeutta tasavertaisin perustein kaikille ihmisille sukupuoleen tai parisuhdetilanteeseen katsomatta.
6. Valtiovarainministeriksi nimitetään Archie ja uusi tiedeministerin posti menee joukahaiselle. Formulanomi saa valita salkkunsa itse, parempi on jos ottaa niitä vähintään pari kolme.
Hidas olin.Jos ei paremmin tietäisi, niin tämän perusteella voisi jopa luulla sinun olevan järkevä ihminen.
Koska olet paatunut kommari.Miksi minua ei vakuuttanut? Pari itsestäänselvyyttä ja kasa paskaa.
Miksi minua ei vakuuttanut? Pari itsestäänselvyyttä ja kasa paskaa.
Teillä on ilmeisesti kovemmat odotukset ko. hahmolle kuin minulla.Oikeastihan olen hahmo kouvotsvonin kanssa pitkälti samaa mieltä.
Mulla tökkäs viimeistään tohon geenimanipuloidut rehut -kohtaan. Ei ole hyvä juttu se. :thumbdownMiksi minua ei vakuuttanut? Pari itsestäänselvyyttä ja kasa paskaa.
Mikäs siinä ei ole hyvä juttu? Ihan siis mielenkiinnosta kyselen, en ole kovinkaan hyvin aiheeseen tutustunut.Mulla tökkäs viimeistään tohon geenimanipuloidut rehut -kohtaan. Ei ole hyvä juttu se. :thumbdown
Kato, jos siihen rehuun laitataan vaikka jonkun eläimen geenejä, niin sehän lähtee kävelemään sieltä pellolta.Mikäs siinä ei ole hyvä juttu? Ihan siis mielenkiinnosta kyselen, en ole kovinkaan hyvin aiheeseen tutustunut.
Kaksi syytä: 1) Geenimanipuloinnin seurauksista ei tiedetä tarpeeksi. Geenien keskinäinen interaktio on vielä hyvinkin suuri mysteeri, ja geenimanipulaatio joka aiheuttaa toivotun muutoksen kasvissa, saattaa aiheuttaa myös jänniä sivuvaikutuksia. Parhaassa tapauksessa jännät sivuvaikutukset eivät edes vaikuta kasviin itseensä, vaan vaikkapa kasvin syöjään.Mikäs siinä ei ole hyvä juttu? Ihan siis mielenkiinnosta kyselen, en ole kovinkaan hyvin aiheeseen tutustunut.
Ts. ihan normipoliitikon puhetta.Miksi minua ei vakuuttanut? Pari itsestäänselvyyttä ja kasa paskaa.