Päivän biisi Vol.3

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tää on tietysti kaikille wanha tieto ja itsestäänselvyys, mutta itse huomasin vasta eilen, että Juicen Bluesia Pieksämäen asemalla-kappale (julkaistu 1983) on identtinen Robert Crumb & His Cheap Suit Serenadersin I Want A Little Girl-kappaleen (julkaistu 1976) a-osan kanssa.

burb

.
Mr Natural sanoi:
Tää on tietysti kaikille wanha tieto ja itsestäänselvyys, mutta itse huomasin vasta eilen, että Juicen Bluesia Pieksämäen asemalla-kappale (julkaistu 1983) on identtinen Robert Crumb & His Cheap Suit Serenadersin I Want A Little Girl-kappaleen (julkaistu 1976) a-osan kanssa.
Ihan uutta tietoa mulle. Luulin Pieksämäen aseman olevan ihan Juicen oma piisi.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
burb sanoi:
Ihan uutta tietoa mulle. Luulin Pieksämäen aseman olevan ihan Juicen oma piisi.
Niin no tuo "wanha" oli vähän semmoinen hassutteluaspekti tuossa; luulen, että 99 % suomalaisista ei ole ikinä kuullutkaan Robert Crumb & His Cheap Suit Serenaderseista.

Ihan omiin nimiinsä Juice tuon sävellyksen tietääkseni merkkautti. Onhan noissa toki se ero, että Want A Little Girl'issä on myös b-osa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Selvitinpä tuossa hetken tuon kappaleen alkuperää ja näyttäiskin nyt siltä, että se Murray Mencherin vuonna 1930 säveltämä kipale.

Thunder

Vihan aiheuttaja
jupla sanoi:
Hähää, tätä tulkintaa en muistanutkaan! :D :thumbup: Luulisi uppoavan ainakin Thunderiin.
Nirvana?
Hmm, ainakin tähän asti on vieläkin kaikki osat kellumassa, vielä yksikään ei tunnu uponneelta. Voitko hieman avautua, että mitä tuossa musiikkivideossa pitäisi tuijottaa?:doubtful:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Thunder sanoi:
Hmm, ainakin tähän asti on vieläkin kaikki osat kellumassa, vielä yksikään ei tunnu uponneelta. Voitko hieman avautua, että mitä tuossa musiikkivideossa pitäisi tuijottaa?:doubtful:
Ai niin, unohdin että olet paitsi huonokuuloinen myös huumorintajuton ja perinteistä tietämätön! :) Ota korva käteen ja katso - kukkakaalikorva!

Thunder

Vihan aiheuttaja
jupla sanoi:
Ai niin, unohdin että olet paitsi huonokuuloinen myös huumorintajuton ja perinteistä tietämätön! :) Ota korva käteen ja katso - kukkakaalikorva!
Otin siis korvat käteen ja silmät korviin ja katsoin, videossa ei ollut kukkakaalia missään?