Päivän biisi Vol.3

Örfil

Guest
Vaavi - Kuvia.

"Legendaarinen" Salolaisbändi jossa soitti mun vanhoja naapurin/fudis/lätkäkavereita Kankurinkadulta elikäs Hipposen veljekset ja Nymanin Tapio (ainakin jossain kokoonpanossa). Olis pitänyt jäädä asumaan Saloon, niin mun Ramovillitys olisi voinut konkretisoitua jonain joka olisi jäänyt muuksi kuin omaksi tinnitukseksi...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Jussi sanoi:
Vaavi - Kuvia.

"Legendaarinen" Salolaisbändi jossa soitti mun vanhoja naapurin/fudis/lätkäkavereita Kankurinkadulta elikäs Hipposen veljekset ja Nymanin Tapio (ainakin jossain kokoonpanossa). Olis pitänyt jäädä asumaan Saloon, niin mun Ramovillitys olisi voinut konkretisoitua jonain joka olisi jäänyt muuksi kuin omaksi tinnitukseksi...
Tunsitko/tunnetko Ikun ?

Örfil

Guest
En tietääkseni, vaikka levyjen puolesta kyllä. Mutta Hipposen veljekset asui naapuritalossa kerrostalossa samoin kuin Nymanin Tapio siinä samoilla kulmilla (?!). Faija valmensi aikanaan seutukunnan eli Kauniaisten korttelikiekkojoukkuetta ja ukolla on vieläkin tallella nimikirjoituksin varustettu taulu jossa ko. veljesten ja Nymanin nimmarit komeilevat. Ja myös allekirjoittaneen, vaikka nuorimmaisena vilttiketjussa pääasiassa majailinkin :thumbup:

Sellaisia varhaisia muistoja on että veljekset jostain syystä jakoivat pois jossain vaiheessa koottavia lentokoneita ja sain niista jokusen, josta sain itse aikanaan kamalan ilmailukärpäsen. Ja myöhemmin Ramoneskärpäsen :thumbup:

Olin itse tuohon aikaan kansakoulun kolmannella kun muutin pois Salosta ;)
Tosin sinne jäi pikkupojan sydän ja sellaisia muistoja, joita kaiholla muistelen vieläkin...Salon valoja, sateella, sieltä Halikon suunnan mäkien päältä...

Örfil

Guest
Kun laitatte päivän biisin, bongatkaa se juutuubista niin kaikki pääsevät nauttimaan kokemuksesta (jos se sieltä löytyy).