Homma toimii mutulla ja sumealla maalaisjärjellä. Eli ei. Tai voisinhan minä linkin laittaa, muttei tuonne roskikseen näe.Olisko mitään ideaa laittaa noiden jäähy-uutisten yhteyteen linkki, josta voi muut lukea jäähyn aiheuttaneet viestit? Joko opiksi tai malliksi riippuen siitä, haluaako saada jäähyn vai välttää niitä.
Kutsu tuksua lehmäksi,niin saat viikon bannin.:thumbup: Ace ei vissiin mitään kovin törkeää ole voinut tehdä.Olisko mitään ideaa laittaa noiden jäähy-uutisten yhteyteen linkki, josta voi muut lukea jäähyn aiheuttaneet viestit? Joko opiksi tai malliksi riippuen siitä, haluaako saada jäähyn vai välttää niitä.
Juu kännissä en itsekkään enää tänne kirjoittele.Joutuu häpeämään seuraavana päivänä,että mikä vittu taas itseäni vaivasi.Sain minäkin jäähyä avauduttuani kännipäissäni Ruususesta. Nyt olenkin sitten jättänyt alkoholin vaikutuksen alaisena kirjoittelun.
:idea: Vissiin joku lehmä täällä moderaattorina ja pahastunut moisesta?Kutsu tuksua lehmäksi,niin saat viikon bannin.:thumbup: Ace ei vissiin mitään kovin törkeää ole voinut tehdä.
Kommari! Ihmisoikeuksien riistäjä!Tää on varmaan hyvä toic, kertoa että kohta nasahtaa auki TSING TAO -olut!
Mulla ei ole, mutta otsikosta on kuva.Hallussani on kuvakaappaus tekemästäni pollista.
No nyt on tämäkin päivä nähty, että hahmokkeet ottavat varmuuskopioita toikeista kameroilla ja kuvakaappauksin.
Tietäisitpä vaan kuinka monta korpullista, rompullista ja tikullista materiaalia mulla on Varikkoajoista lähtien. Vahinko vaan, että välillä täytyy nukkua ja käydä töissä, ja siten ei saa kaikkea talteen.No nyt on tämäkin päivä nähty, että hahmokkeet ottavat varmuuskopioita toikeista kameroilla ja kuvakaappauksin.