Olga . Liittynyt 13.10.2001 Viestit 40436 Sijainti lakitukossa 8.7.2010 #41 Il Tempo Gigante sanoi: Tietäisitpä vaan kuinka monta korpullista, rompullista ja tikullista materiaalia mulla on Varikkoajoista lähtien. Vahinko vaan, että välillä täytyy nukkua ja käydä töissä, ja siten ei saa kaikkea talteen. Klikkaa laajentaaksesi... Unohdit lerput ja printit.
Il Tempo Gigante sanoi: Tietäisitpä vaan kuinka monta korpullista, rompullista ja tikullista materiaalia mulla on Varikkoajoista lähtien. Vahinko vaan, että välillä täytyy nukkua ja käydä töissä, ja siten ei saa kaikkea talteen. Klikkaa laajentaaksesi... Unohdit lerput ja printit.
Mosse Skidmark Liittynyt 5.3.1999 Viestit 104235 Sijainti On earth 9.7.2010 #42 kouvotsvoni sanoi: No nyt on tämäkin päivä nähty, että hahmokkeet ottavat varmuuskopioita toikeista kameroilla ja kuvakaappauksin. Klikkaa laajentaaksesi... Mulla on tota voipaperia jonka asettelen ruudulle ja kirjoitan siitä läpi.:ahem:
kouvotsvoni sanoi: No nyt on tämäkin päivä nähty, että hahmokkeet ottavat varmuuskopioita toikeista kameroilla ja kuvakaappauksin. Klikkaa laajentaaksesi... Mulla on tota voipaperia jonka asettelen ruudulle ja kirjoitan siitä läpi.:ahem: