Päivän lakko hajun bannauksen johdosta

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Johan on herkkähipiäistä touhua. Olen kyllä ollut aistivinani joiltakin ylläpidon edustajilta tietynlaista hiljaista hyväksyntää uskovaisten touhuille, mutta olisin kyllä odottanut, että omaa kantaa ei olisi ollut tarvetta tällaisilla tempuilla ilmaista.

:thumbdown

markoj

Custom User
Saison moderaattoreiden tukena, vaikka en tiedä mistä on kysymys. Hienoja miehiä kaikki, paitsi ne jotka on hienoja naisia.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Siinä suhteessa ihan perusteltu banni, että jos sanan uskovainen tilalle laittaisi neekeri, ryssä tms, banni viuhuisi välittömästi.
Voipi olla, että viuhuisikin, mutta ihan samasta asiasta ei ole kyse.

Kansallisuus ja rotu ovat ominaisuuksia, joihin ei voi vaikuttaa, kun taas uskonnossa on kyse mielipideasiasta. Eli ei ole aivan sama kritisoida mielipiteitä kuin kritisoida syntymäominaisuuksia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Saison moderaattoreiden tukena, vaikka en tiedä mistä on kysymys. Hienoja miehiä kaikki, paitsi ne jotka on hienoja naisia.
Eihän niissä ole vissiin kauniinpa sukupuolta, kuin yksi. Ja sekin tyttönen vaan...

Itsehän istun tässä päätteen edessä moderaattoreiden tukena.

Örfil

Guest
Aivan turha banni. Kukaan tuskin saisi bannia jos naljailisi joulupukkiin uskomisesta. Eikä raamatun jumalaan uskominen poikkea joulupukkiin uskomisesta mitenkään - jos asiaa tarkemmin ajattelee.
Tässä mies selittää maailmankaikkeuden synnyn parissa lauseessa. Ehdotan Nobelin palkintoa tälle hahmolle. Hän on tosiaan keksinyt "Kaiken Synnyn Selityksen" ja ihan vaan omassa päässä miettimällä. Ihailen moista älyn kipinää....mies on ihan fakiiri!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Siinä suhteessa ihan perusteltu banni, että jos sanan uskovainen tilalle laittaisi neekeri, ryssä tms, banni viuhuisi välittömästi.
Ellen väärin muista, joku taisi pelata tässä taannoin Hitler-kortin ateisteja vastaan. Tulikos siitä banni?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
No, osui ainakin ysiin.

Hatunnosto modeille: jäbät valvoo täällä 24/7. Siinä ei voi aina kaikkia miellyttää. Tiedän omasta kokemuksesta eräältä toiselta forumilta, jossa olin modena 3 vuotta.
Ja aatteleppa sitä tupakin ja viinan määrää mihin rahaa kuluu että tätä paskaa ylipäätään jaksaa lukea.

Terveyskin siinä menee.

Hattu nousee niin korkealle, ettei näykään enää.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Vaikka edustankin tavallaan hajun kanssa samaa ateistista näkökantaa, niin hyvä vaan että saa päivän aikaa miettiä millaista on oikeasti olla suvaitsevainen.

Modeille peukku. :thumbup:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Pointti ei ole siinä, etteivätkö modet tekisi hyvää työtä noin yleensä, ja vielä vapaaehtoisesti. Siitä hatunnosto myös multa. Tämä tuomio vain, pesäpallotermejä käyttääkseni, vihellettiin aiheetta laittomaksi. Vaikka kyllähän tuo näyttää foorumilla riemua nostattavan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jaahas.. just joo
Se oli sitten vissiin sitä uskonrauhan rikkomista joka pätee vain yhteen suuntaan. :rolleyes:

Noh, rairai ja silleen. Enpä ota tästäkään ressiä.. vaan kaljan.

SOKO

Well-known member
En pidä hajun bannausta oikeana ratkaisuna. Olen yllättynyt, että tälle linjalle lähdettiin. Se ei toki ole yllätys, että valitulle linjalle löytyy foorumilta kannatusta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itse olen saanut bannin siitä, että moderaattori (RK-62) provoili ja vittuili, ja kun vastasin siihen, niin banni napsu.:eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itse olen saanut bannin siitä, että moderaattori (RK-62) provoili ja vittuili, ja kun vastasin siihen, niin banni napsu.:eek:
Ja vieläkin kirpaisee kun asiaa muistelet. :D

TSEMPPIÄ! SAM'LLA ON JO PANNU KUUMANA HEI!

markoj

Custom User
Mun mielestä JA on forumin suumakkeri, mitä tulee noihin rangaistuksiin. Ehkä eniten rangaistu aktiivijäsen, mutta siltikin päässy aivan liian helpolla.