Päivän lakko simoboolin bannauksen vuoksi

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Oletko kuullut sanoista SARKASMI tai HUUMORI?
Sarka liittynee peltoihin?

Huumori taas on mielenkiintoinen sana, se tulee latinan kielen sanoista 'huc' (siksi) ja 'mori' (morior: kuihtua, kuolla). Täten on pääteltävä, että jokainen huumoriin sekaantuva tulee kuolemaan.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Sarkasmi onkin vähentynyt huomattavasti salaojituksen yleistyessä.
Urbanisoitumisen edetessä sarkasminhallitsemattomuus on heikentynyt kansalaisissa räjähdysmäisesti. Sarkasminhallitsemattomuuden sijaan urbaani henkilö omaa useimmiten erittäin kehittyneen kyvyn olla ymmärtämättä piilovittuilua.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24236
Sijainti
lappeen Ranta
Urbanisoitumisen edetessä sarkasminhallitsemattomuus on heikentynyt kansalaisissa räjähdysmäisesti. Sarkasminhallitsemattomuuden sijaan urbaani henkilö omaa useimmiten erittäin kehittyneen kyvyn olla ymmärtämättä piilovittuilua.
Se on juuri näin. Paitsi että en ehkä menisi niin pitkälle, että kutsuisin urbanisoitumiseksi avo-ojien vaihtumista salaojiksi.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24236
Sijainti
lappeen Ranta
Moon forumin Jarkko Ruutu. Ihaile mua.
Muakin voi ihailla. Olen oman elämäni Jarkko Ruutu.

Just yks kerta joskus yks tyyppi sanoi ensin mulle, niin sanoin sille takaisin sen verran pahasti ett se meni ihan ykssarvissikiöasentoon ja mää olin ihan sata-nolla. Mutta en voi paljastaa sitä koskaan missään kenellekään, että mitä sanoin, kun se oli niin pahasti sanottu. Ja sitten yks toinen kerta oli samankaltainen tilanne toisen tyypin kanssa ja sanoin samalla tavalla ylipahasti sille myös, mutta sitäkään en voi kenellekään muulle koskaan paljastaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En keksi syytä ihailla Jarkko Ruutua, en vaikka hän olisi itse Albert Oil.
 
Ylös