Päivän Plussat 3:lle forumistille

FO110K

Banned
1) Kouvotsvoni, jonka säätäminen reppunsa kanssa on vertaansa vailla.
2) Zaikom, kun hurautti ihan issekseen parinsadan kilometrin matkan möötteen.
3) Jusban, joka pisti livenäkin yhtä hyvää kommenttia kuin pistää foorumilla.
Tähän on helppo yhtyä. Varsinkin tuo kouvon säätäminen repun kanssa on aikas priceless materiaalia :D
Lisäksi voitaneen mainita Jonin iskuyritys ja juomatavat, laskun tullessa on kiva todeta "mikäs tää koskenkorva tässä on?" :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
1) Lumppari aka Lumipallo. Tämä 'Talipallo' on tuonnut hauskaa eloa vapaaseen. Mukavasti 'sisällä' jutuissa heti kärkeen.

2) Pietari. Vähentänyt postailujaan, mutta jokaisessa viestissä on 107% vittuilun maku mukana. Eli laatu korvaa määrän.

3) Jaska. Missä olisi EK ilman jaskaa? Kokoomuksen hylkäämisen jälkeen jaska on ansiokkaasti pitänyt Fagernesiä huudossa.

Miinukset Nomille ja OoPeelle laiskuudesta postailla.:(

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kakkosnilkkiepäilyt periytyy sukupolvelta toiselle. Ei pääse siintä mihinkään, se on foorumin laki.

---

Kieltämättä Lumppari on ansiokkaasti demonstroinut miten tehdään näyttävä roll-out vapaaseen. Siintä voi eräs tämän vuoden tulokas myöskin luntata miten ois kannattanut.. opiskeluaikaa kun on vielä reilu viikko.
Mikäli Lumpparin ote ei ala lipsua, eikä tosikoituminen iske, niin eipä mene aikaakaan kun kuuluu jo kalustoon hän.

Muille uiveloille minen mitään plussia jakele, nih.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jälkikäteispinnat:

1) FO110K

Harmi että hommat meni kuten meni, mutta jotain me on saatu aikaiseksi :ahem: Ei olis onnistunut yksin.

2) Jakkues
3) C£

Pojat jatkaa siitä mihin seniorit lopetti. Helvatan hieno homma ja sen tuhannen peukutusta päälle :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OHO! Naaras naaraan reviirillä?
Kyllähän minä olen jo paikkani täällä teidän köpöjen keskuudessa vakiinnuttanut ja nytten kun on elämä seesteistynyt ja olen Gereni löytänyt en enää ole niin vallaton.
Joten on hienoa että paikalle saapuu uusi pöpöttäjä. :thumbup:
Kummallista vain ettei hänen juttujaan niin kyseenalaisteta kuin minun aikanaan. :jaska:
ALATTEKO TE LEPSUILLA!?!?!? HÄH!?!?!!!!:mad_old:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
:
Kummallista vain ettei hänen juttujaan niin kyseenalaisteta kuin minun aikanaan. :jaska:
ALATTEKO TE LEPSUILLA!?!?!? HÄH!?!?!!!!:mad_old:
Jopa forumilainen voi oppia, lumipallo nauttii hedelmät sun tekemästä pohjatyöstä.

FO110K

Banned
Jälkikäteispinnat:

1) FO110K

Harmi että hommat meni kuten meni, mutta jotain me on saatu aikaiseksi :ahem: Ei olis onnistunut yksin.

2) Jakkues
3) C£

Pojat jatkaa siitä mihin seniorit lopetti. Helvatan hieno homma ja sen tuhannen peukutusta päälle :thumbup:
Kiitos :thumbup:
Ja helppo yhtyä noihin sanoihin kyllä. :ahem: