Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Älä vedä takas!! Anna mä kattelen tätä ohjelmaa.Mä näen noita joka yö!....EIKU!!!!1
Älä vedä takas!! Anna mä kattelen tätä ohjelmaa.Mä näen noita joka yö!....EIKU!!!!1
No okei sitten.Älä vedä takas!! Anna mä kattelen tätä ohjelmaa.
Tuotitko jo kermaa? Maistoitko?Älä vedä takas!! Anna mä kattelen tätä ohjelmaa.
Hehe. Pitaishan sun nyt jo tahan mennessa tietaa, ettei tommosista oo mihinkaan. Neuroottisia ja tylsia tapauksia.Mä luulin että tänne tulee J. Aniston, H. Berry, A. Jolie, D. Graig yms. hahmoja mutta tänne tulee vaan jotain forumisteja. :alppu:
Jaa tää olikin "päiväunista". Hyvin osasin taas lukea otsikon...Naisista tulee itsekin nähtyä.
juu, yöunista ja niiden fantasioista tulee sitten polli erikseen varmastikin!Jaa tää olikin "päiväunista". Hyvin osasin taas lukea otsikon...
Ei ne välttämättä ole päiväunissa tylsiä ja neuroottisia.Hehe. Pitaishan sun nyt jo tahan mennessa tietaa, ettei tommosista oo mihinkaan. Neuroottisia ja tylsia tapauksia.
Niin no et sinakaan...Ei ne välttämättä ole päiväunissa tylsiä ja neuroottisia.
Niin no et sinakaan...
Mitä sä tolla Danielilla teet sun kattauksessa?Mä luulin että tänne tulee J. Aniston, H. Berry, A. Jolie, D. Graig yms. hahmoja mutta tänne tulee vaan jotain forumisteja. :alppu:
Ei Moe ja Ned kaksistaan kolmea naista jaksa.Mitä sä tolla Danielilla teet sun kattauksessa?
Moe syö nurkassa popcorneja ja kattelee kun 007 duunaa noita misukoita. Ukkomies kun on.Mitä sä tolla Danielilla teet sun kattauksessa?
Miten niin, loppuko sulta juotavat jukurtit?Tuotitko jo kermaa? Maistoitko?
Mä nyt ajattelin myös forumin naisjäseniä. Ei kai ne kaikki ole lepsoja nekään.Mitä sä tolla Danielilla teet sun kattauksessa?
Ihan quottesin, ettet pääse editoimaan. Speedy.Mä nyt ajattelin myös forumin naisjäseniä. Ei kai ne kaikki ole lepsoja nekään.
Ja voihan sen ottaa kolmanneksi pyöräksi, jos oma kunto katkeaa siihen normaaliin 7 sekuntiin.
Perkele, Moe Szyslak, 007, lupa laueta 7 sekunnissa.
Sano Gonzales vaan!:thumbup:Ihan quottesin, ettet pääse editoimaan. Speedy.
Sa tiedat pelin hengen. Joka suunnalta ja joka asennosta joka tahtiin ja joka reikaan. Niin se menee.Miten niin, loppuko sulta juotavat jukurtit?
Eikä tässä mihinkään kiire. laran kanssa rumpaloidessa kato fiilistellään vähän jaskakomppia ja välillä järjetön filli ja sit keinuva bossanova ja kertsiin tanakkaa ride-iskua. Taas värssyyn, jossa kulkeva junakomppi ja tom-tom ja crash -splash. Lehmänkelloo ja tampuriinia. Tuplabasaria ja haukkaavaa haitsua. Filli. Filli. Tissit-tissit-tissit-tissit-kyrrrrrrrrrpä. Sama uusiks. Koko kierros. Kapuloiden pyöritystä. Humppakomppi. Takapotku. Splash! Virvelitremolo-o-o-o. Lasketellen avantgardee ja fuusioo. Kapulat yleisöön. Valot pois ja lauteilta. Takahuoneessa viinaa ja vosuja.
Ai satana. Tuli vasta nyt lujettua tämä. Rok'on Dude!Miten niin, loppuko sulta juotavat jukurtit?
Eikä tässä mihinkään kiire. laran kanssa rumpaloidessa kato fiilistellään vähän jaskakomppia ja välillä järjetön filli ja sit keinuva bossanova ja kertsiin tanakkaa ride-iskua. Taas värssyyn, jossa kulkeva junakomppi ja tom-tom ja crash -splash. Lehmänkelloo ja tampuriinia. Tuplabasaria ja haukkaavaa haitsua. Filli. Filli. Tissit-tissit-tissit-tissit-kyrrrrrrrrrpä. Sama uusiks. Koko kierros. Kapuloiden pyöritystä. Humppakomppi. Takapotku. Splash! Virvelitremolo-o-o-o. Lasketellen avantgardee ja fuusioo. Kapulat yleisöön. Valot pois ja lauteilta. Takahuoneessa viinaa ja vosuja.