Kyllä mä sen sain jiipekkinäkiTuli tehtyä jpg-muodossa toi muunnos. Tässä olis giffinä, josko avataritoituisi paremmin:
Näytä liitetiedosto 13047
Kyllä mä sen sain jiipekkinäkiTuli tehtyä jpg-muodossa toi muunnos. Tässä olis giffinä, josko avataritoituisi paremmin:
Näytä liitetiedosto 13047
Aha. Oon ollut siinä käsityksessä, että avatarit olis nimenomaan ja vain giffeinä. Johtunee siitä kun mun avatar on tuollainen animaatio ja niitä ei (vissiin) saa jpg-kuvista kasattua.Kyllä mä sen sain jiipekkinäki
Juu. Mäkin yritin tehdä, että Heikki olis iskeny silmää, mutta ei ollu oikeen softaa/aikaa ja sitten tulikin muuta hommiaAha. Oon ollut siinä käsityksessä, että avatarit olis nimenomaan ja vain giffeinä. Johtunee siitä kun mun avatar on tuollainen animaatio ja niitä ei (vissiin) saa jpg-kuvista kasattua.
Niin siis tällaisen tein:Juu. Mäkin yritin tehdä, että Heikki olis iskeny silmää, mutta ei ollu oikeen softaa/aikaa ja sitten tulikin muuta hommia
Ei saatana. Nyt tirahtaa forumin tytöillä lusikallinen hunajaa pikkuhousuun joka kerta kun tmoin postauksen lukevat!Hitto kun oli hakeminen, että missäs ketjussa näistä avatareista taas olikaan juttua.
Niin siis tällaisen tein:
Näytä liitetiedosto 13056
Voit ottaa käyttöön jos siltä tuntuu.