Timanfaya
Group Speed Devils
Ei! Älä nyt heti pillastu!Pitäisikö nyt leuhkia sillä, jotta tuntee yli 46-vuotiaita joilla ei tarvetta Hiusakatemian palveluille vai sanoa jotta oksettaa.
Ei! Älä nyt heti pillastu!Pitäisikö nyt leuhkia sillä, jotta tuntee yli 46-vuotiaita joilla ei tarvetta Hiusakatemian palveluille vai sanoa jotta oksettaa.
Sun isäsi on italialainen liimaletti?Isäni on 46-vuotias ja hiukset on vieläkin kuin nuorella pojalla! :thumbup:
Toi vauva vaikuttaa olemukseltaan/ilmeeltään siltä, että joku olisi mennyt suosittelemaan hiusakatemian palveluita sille.No niinpä on.
Ei vaan, kaikki hiusakatemiasta apua saaneet käyttävät TF:n iskän hiuksia.Onko tämä ymmärrettävä niin että isäsi on käynyt "hoitamassa" kaljuaan hiusakatemissa?
Teetsä mun faijasta pilaa Saatana?! Mitä!?! Vai mitä haet tolla!?! Häh?!Ei vaan, kaikki hiusakatemiasta apua saaneet käyttävät TF:n iskän hiuksia.
Ei vaan, kaikki hiusakatemiasta apua saaneet käyttävät TF:n iskän hiuksia.
Jee! Kissatappelu!Teetsä mun faijasta pilaa Saatana?! Mitä!?! Vai mitä haet tolla!?! Häh?!
Ei kun hiuslisäkkeitä.Teetsä mun faijasta pilaa Saatana?!
Häh?! Täh?! Eikös niistä hiuksista tehtykään hiuslisäkkeitä ja perusperuukkeja?Teetsä mun faijasta pilaa Saatana?! Mitä!?! Vai mitä haet tolla!?! Häh?!
:dunno:Jee! Kissatappelu!
*tirsk*Jotain tällaista vaikka:
Näytä liitetiedosto 13038
Sulkijalihas petti miehen?*tirsk*
Oliskin ni olis selvinny tuolin puhdistamisella. Nyt heräs kiukkunen muija.Sulkijalihas petti miehen?