Painajaiset

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12578
Sijainti
Sivulla viisi
Eräs hyvin ahdistava painajainen tulee mieleen. En itseasiassa edes tarkkaan muista mitä unessa tapahtui, mutta ilmeisesti jahtasin itse jotakin. Muistan että unessa oli paljon valkoista väriä ja tuo jahdattava asia vain loittoni yhä kauemmaksi koko ajan. En tiedä miksi mutta jostain syystä tuo on syöpynyt hyvin ahdistavana unena muistiin. Jos oikein muistan niin saatoin olla kuumeessa kun näin tuon.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tule mitään muistettavalla juonella varustettuja painajaisia nähtyä vaan juurikin sellaisia, joissa on psykologista jännitystä/kauhua. Juuri sitä, mitä saisi kauhuelokuvissakin olla enemmän.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Yleensä en näe painajaisia. Mutta silloin kun näen, niin melkein poikkeuksetta syy on ollut se että kusettaa. Alitajunta ja fyysiset toiminnat kropassa ovat jotenkin käsikädessä. Painajainen on sen kaltainen, että se herättää ja tuo todellisuuden sekä unimaailman rajapinnan yhteen. Siihen herää, että unesta tulee niin absurdi aivojen sanoessa ettei tämä voi olla totta, tämä on oltava unta. Herää johonkin kauhuun vaan.

Kuvailla voi ainoastaan sanoen että absurdia, säikäyttävää unta, koska unitapahtumia ei tällöin muista sitä vessareissua pitemmälle kun on käynyt. Ja sen jälkeen jatkaa normaalia unta, eikä sitä painajaista.

Paskalle ei ole koskaan tarvinnut herätä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Enpä muista viimeisen kymmenen vuoden ajalta kuin yhden näkemäni unen. Se tapahtui kun kuumetta oli noin 39-astetta, eikä ollut painajainen kyseessä.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mua kiusattiin ala-asteella ja näen siihen liittyen edelleen painajaisia, vaikka pääsin ala-asteelta 8 vuotta sitten pois. Yleensä nämä painajaiset menee sillä tavalla, että juoksen pakoon niitä ala-asteen kiusaajia. Usein jalat toimivat vielä hidastetusti eli juokseminen on tosi vaikeaa ja nämä painajaiset yleensä päättyvät siihen kun joku kiusaajista saa mut kiinni.

Myös painajaiset ötököistä ja korkeilta paikoilta putoamisista ovat tavallisia mulle. Esim. tällä viikolla näin painajaista ötökästä, joka pisti mua ja tunkeutui ihon sisälle! :eek!:
 

Ashley

Banned
Liittynyt
15.6.2011
Viestit
91
Näin unta vedestä, koska olin janoinen.

Painajaiseksi unen teki se, että en koskaan saannut janoani tyydytettyä.

Onneks heräsin ja otin pullostani tujauksen!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Nukahdin oitis formuloiden jälkeen. Näin painajaista, että Alonso voitti Briannian GP:n. Heräsin ja kauhistuin tajutessani ettei se ollut pelkkää pahaa unta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Viikko sitte näin. Ite tilattuja oli. Yhdessä kohtaa multa kääntyi ulkopuoli sisään ja sisäpuoli ulospäin ja samalla kutistuin noin sadasosaan eli vajaan parin sentin mittaiseksi. Vitun metka tunne. Toisessa kohtaa mun ruumiinjäsenet muuttu sellasiksi niinku mustekalan lonkeroiksi, mutta ne ei ollu tavallista ainetta vaan mitä lie plasmaa. Siinäkin oli ihmettelemistä. Niin ja yks kohta oli kun mun taituin keskivartalosta ees ja taas ihan supernopeasti, jotain 1000Hz taajuudella. Kaikki samana aamuyönä. Oli kuulkaa lakanat märkinä aamulla.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olen lie siirtynyt johonkin rinnakkaistodellisuuteen kun Jjusbanin juttu sai jonkun nauramaan.
 
Ylös