Örfil
Guest
****** ** ** 72 ** ******
Kavereiden aikoihin vertaaminen tosiaan lienee parempi tapa kuin absoluuttinen aika. Tietty vielä helpottaa, jos molemmat (laihduttaja ja samassa painossa pysyvä) tietävät radan niksit jo vertailun alkuvaiheessa, ettei oppiminen sotke liikaa...Tietysti myös vaikea verrata aikaa suoraan painoa pudottaessa, kun vuokramestojen olosuhteet kierrosaikojen suhteet voi heitellä jonki verran. 10kg:stä eteenpäin voi tasanen kuski huomata eroa ajassa.
94kg alin, +100kg suurin paino viimeisen vuoden aikana. Jossain 10kg haarukassa on pysynyt.Muutamalla kuskilla on tainnut painoa muuttua suurestikin viime kisakaudesta (27.3.-20.11.2010). Saa paljastaa tässä, jos siltä tuntuu.
Itse en tähän joukkoon valitettavasti kuulu, tän vuoden kisoissa paino vaihdellut 78-79 kilon välillä.
Aikavälillä tammikuu 2010 - tammikuu 2011 about 98kg->88kg. Nyt en ole vaa'alla käynyt sitten maaliskuun (87kg), mutta saattaa olla 85kg:n tienoissa. Jos tuonne 80kg:n pintaan pääsisi. Alle ei kyllä saa mennä.Muutamalla kuskilla on tainnut painoa muuttua suurestikin viime kisakaudesta (27.3.-20.11.2010). Saa paljastaa tässä, jos siltä tuntuu.
Itse en tähän joukkoon valitettavasti kuulu, tän vuoden kisoissa paino vaihdellut 78-79 kilon välillä. Niin ja ainakin itse aamuisin ilman varusteita mittaillut, ei jaksa aina heittää haalareita niskaan.