Painonnousu & dissaustoikki

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Oho!:eek!:

Kohta joudut maratoonille!
Ei saatana uskalla vielä juosta. Kantapäät tulehtuu kuiteskin taas :frown: Reipasta sauvakävelyä tulee parikertaa viikossa rimpuloitua. Sellanen 6,5-9 km kerralla. Uitua on tullu viikon sisällä 5,7km. Ja hulluutani oon käyny vielä kaks kertaa salillakin, kun kerran kuuluu Impparin uintilippuun :eek: Nyt varmaan käänty painokäyrä nousuun :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei saatana uskalla vielä juosta. Kantapäät tulehtuu kuiteskin taas :frown: Reipasta sauvakävelyä tulee parikertaa viikossa rimpuloitua. Sellanen 6,5-9 km kerralla. Uitua on tullu viikon sisällä 5,7km. Ja hulluutani oon käyny vielä kaks kertaa salillakin, kun kerran kuuluu Impparin uintilippuun :eek: Nyt varmaan käänty painokäyrä nousuun :eek:
Mä sanoinkin KOHTA! Hyvää peruskuntoharjoittelua tuo dildowalk ja kuntosalilla lihakset ja nivelet siteineen kuntoon, niin sieltähän pärähtää vuoden päästä kummasti.

Homma perustuu siihen että hiljalleen tavoitellaan sitä kuuta taivaalta. Jos samantien lähtee höökimään täysillä, niin ensin hajoaa paikat ja kaupan päälle vielä pää.:eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä sanoinkin KOHTA! Hyvää peruskuntoharjoittelua tuo dildowalk ja kuntosalilla lihakset ja nivelet siteineen kuntoon, niin sieltähän pärähtää vuoden päästä kummasti.

Homma perustuu siihen että hiljalleen tavoitellaan sitä kuuta taivaalta. Jos samantien lähtee höökimään täysillä, niin ensin hajoaa paikat ja kaupan päälle vielä pää.:eek:
Älä kuuntele Mossea. Perjantaina kaljanuukkerit ja huutoa!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Älä kuuntele Mossea. Perjantaina kaljanuukkerit ja huutoa!
No niin se pitääkin! Kuka helvetin homo jaksais vaan suorittaa koko ajan. Itsehän tissuttelin viime lauantaina 12 tuntia putkeen. Siinä meni tipaton syyskyy kerta laakilla.:eek:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Älä kuuntele Mossea. Perjantaina kaljanuukkerit ja huutoa!
EI EI EI EI: lauantai aamulla klo yheksäks Imppariin. Vähän kato kuntopyörää, eli kymmenisen minsaa, että saa hien päälle. Sitten sellanen vajaa tunti siinä vempeleitten kimpussa. Saunaan, pesulle ja parranajo n 12 minsaa. Päälle 1500m vapaata maskilla ja snorkkelilla, eli noin 35 minsaa, ellei ruuhkaa ole. Ihan niinku viime lauantainakin :alppu:
 
Ylös