Päivän lakko Timanfayan bannauksen johdosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja markoj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
No niin on. Mulle vastasit, että eiköhän modet tiedä. Eivät nekään näköjään tiedä. Ainakaan kaikki.

Sulla lienee vahva mielipide asiasta?

Kyllä! Eivät näköjään tahdo! Aikamoista puolueellista toimintaa!! Ei huolta! Asia viedään kyllä eteenpäin... Vaihtuupi toivottavasti paremmat modet! Jatkossa toivottavasti puolueettomampaa toimintaa!

Kyllä! Eivät näköjään tahdo! Aikamoista puolueellista toimintaa!! Ei huolta! Asia viedään kyllä eteenpäin... Vaihtuupi toivottavasti paremmat modet! Jatkossa toivottavasti puolueettomampaa toimintaa!

Odotan kiihkeää väittelyä livenä 4stroken ja kouvotsvonin välille Forssassa ensi viikolla! :) Kuulostaa naruneliöltä. :)

Joo... En mä viitsi oikein mitään sanoa tuollaisille ihme hihhuleille! Peace man! :D

Vienee pointtia viestistäni, mutta kyllä tämä yksi seko pitää tilanteen tasalla siitä huolimatta.
Mä en kyllä nähnyt (vaikka siis selasinkin) sitä pointtia aikaisemmin. Mutta kaippa tuolla joku pointti oli...hämmästyshymiö oli kyllä aito reaktio.
---
Tässä alkaa olla nyt hiukka huolestuttavia piirteitä.

Aion olla tänään hiljaisessa lakossa minuutin tämän takia, alkaa nyt.....

Nyt saa lakkoilla. Pistin 4strokellekin jäähyä, kun antoi Timpanfaijan kirjoitella bannia väistääkseen. Ihan kostoksi tietty.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.