Päivän Plussat 3:lle forumistille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Troylle plussat, on kirjoitellut ja toiminut hienosti parin päivän aikana :ahem:

Hakametsä on Ilveksen ja Tapparan kotihalli. Koska se on Ilveksen kotipeli se merkitään näin: Ilves 1 Tappara 3 eli 1-3

Ok. Olishan se tietysti noloa hävitä vieraspeli omassa kotihallissa, että ehkä se on parempi noin.

Ok. Olishan se tietysti noloa hävitä vieraspeli omassa kotihallissa, että ehkä se on parempi noin.

Jes Tappara voitti 1-4 :))) Ja siis jos olisi 2 jäähallia Tampereella voisi olla molemmilla oma kotihalli.

Juskis ja geilis saa meikältä ikiplussat, sen verran on vieläkin hyvä mieli sen taannoisen postipaketin ansiosta. :ahem:
Laralle kans plusmerkintä, ihan muuten vaan. :ahem:

Nythän on niin että.

Jalluhönössä sitä joskus tulee kaiken näköisiä mieltä liikuttavia asioita mieleen, kuten vaikkapa se kun monta vuotta sitten Jusk+geil -yhdistemä laittoi pääkallosalmiakkia postissa burbille.

Noille hahmoille taannoin varmaan hassukiva höppänyys,
mulle jo silloin tärkeä ele. Erittäin tärkeä. Osui hetkeen.

Muille: jos joskus tapaatte hahmon joka lähes kassalinjan saavutettuaan vielä hapuilee lähiständistä pks:ää ja haittaa teidän ostoskokemusta, niin ymmärtäkää. Se voin olla mä. Ja se noukkiessa vilahtava hymy on aina merkitty Ju+ge -lusikkahaarukalle.

Kiitos.

Laralle kans plusmerkintä, ihan muuten vaan. :ahem:

Ässiksen paluulle plussat. En oo ees kunnolla marttyyrivetäytymistänsä huomannu kun oli meikäläistäkin pidemmällä tauolla.

Jännä juttu: meinasin antaa tähän toikkiin plussia eilen, mutten sitten viitsinytkään. Ja nyt burb oli nostanut tän etusivulle. :eek:

Ässiksen paluulle plussat. En oo ees kunnolla marttyyrivetäytymistänsä huomannu kun oli meikäläistäkin pidemmällä tauolla.
Mainiota. Jos mun poissaolo on tulkittu marttyyrivetäytymiseksi, niin tää momentum täytyy kyllä ehdottomasti hyödyntää jotenkin.