Menee joo. Vika on loistavassa uutissoftassa, joka muuttaa tuloslistan itse parhaaksi katsomaansa muotoon jotain sumeaa logiikkaa käyttäen. Siihen on tehty joku lisäys listojen kirjoittamisen nopeuttamiseksi vuonna yks tai kaks, joten nyt se muuttelee Williamsit muotoon Williams-BMW ynnä myyta mukavaa. Tahdo millään muistaa, että ne pitäisi käsin lähmiä aina uusiksi.burb sanoi:En nyt jostakin syystä osaa yhdistää tämän uutisen tekijän etunimeä yhteenkään nimimerkkiin, joten toivottavasti tieto menee perille tätä kautta: uutisessa on virheitä ja se on sotkuinen.
Kolmen kuskin kansallisuus mainittu ja vain Ferrarilla B:t alla.
Tjaa, olin kyllä tietoinen että uutissofta ei ole paras mahdollinen, mutta että jos se noin temppuilee niin ehkä se kannattaisi vaihtaa (tai korjata).Bobakki sanoi:Menee joo. Vika on loistavassa uutissoftassa, joka muuttaa tuloslistan itse parhaaksi katsomaansa muotoon jotain sumeaa logiikkaa käyttäen. Siihen on tehty joku lisäys listojen kirjoittamisen nopeuttamiseksi vuonna yks tai kaks, joten nyt se muuttelee Williamsit muotoon Williams-BMW ynnä myyta mukavaa. Tahdo millään muistaa, että ne pitäisi käsin lähmiä aina uusiksi.
Se on pitänyt vaihtaa viimeiset kaksi vuotta... Itse en sen kummemmin osaa kuin pystykään tekemään asialle mitään, niinpä tyydyn valittamaan.burb sanoi:Tjaa, olin kyllä tietoinen että uutissofta ei ole paras mahdollinen, mutta että jos se noin temppuilee niin ehkä se kannattaisi vaihtaa (tai korjata).
Taidan olla ensimmäinen jolle tällainen ajatus on tullut päähän?
if($team =~ /bar/) { $team = "B.A.R-Honda"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Bar/) { $team = "B.A.R-Honda"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /errari/) { $team = "Ferrari"; $tyres = "B"; }
if($team =~ /BAR/) { $team = "B.A.R-Honda"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Sauber/) { $team = "Sauber-Petronas"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Arrows/) { $team = "Arrows-Cosworth"; $tyres = "B"; }
#if($team =~ /ed Bull/) { $team = "Red Bull Racing"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /ull/) { $team = "Red Bull Racing"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Minardi/) { $team = "Minardi"; $tyres = "B"; }
if($team =~ /enault/) { $team = "Renault"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /McLaren/) { $team = "McLaren-Mercedes"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Williams/) { $team = "Williams-BMW"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Jordan/) { $team = "Jordan-Toyota"; $tyres = "B"; }
#if($team =~ /oyota/) { $team = "Toyota"; $tyres = "M"; }
Ehdottomasti samaa mieltä siitä, että jos keräys olisi ollut laillinen, niin kilpaveneosasto ois ollut ihan sopiva paikka sille. Eipä niitä paikkoja Suomessa liikaa ole mihin sellaista voisi edes laittaa.Juhis sanoi:Kyllä mun mielestä F1-forumille kuuluu tuon kaltaiset jutut, sen takia kilpavenepuoli on aikoinaan perustettu, että suomessa pieni laji saisi vähän julkisuutta. Jos alkaisin valkkaamaan juttuja, joita saan mailiin jonkun ennaltamääräämättömän seulan mukaisesti, ei juttuja tulisi senkään vertaan mitä niitä nyt tulee. Ja onhan palsta melkein aktiivisimmin päivitetty tätä nykyään foorumin uutispalstoista (ainakin lajin muuhun julkisuuteen nähden), juttuja olisi tällä hetkellä lisääkin, ellei uuteen kilpaveneilylehteen juttujen tekeminen veisi tällä hetkellä kirjoitusaikani varsin täydellisesti.