Palautteet uutisista tänne

burb

.
En nyt jostakin syystä osaa yhdistää tämän uutisen tekijän etunimeä yhteenkään nimimerkkiin, joten toivottavasti tieto menee perille tätä kautta: uutisessa on virheitä ja se on sotkuinen.
Kolmen kuskin kansallisuus mainittu ja vain Ferrarilla B:t alla.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
burb sanoi:
En nyt jostakin syystä osaa yhdistää tämän uutisen tekijän etunimeä yhteenkään nimimerkkiin, joten toivottavasti tieto menee perille tätä kautta: uutisessa on virheitä ja se on sotkuinen.
Kolmen kuskin kansallisuus mainittu ja vain Ferrarilla B:t alla.
Menee joo. Vika on loistavassa uutissoftassa, joka muuttaa tuloslistan itse parhaaksi katsomaansa muotoon jotain sumeaa logiikkaa käyttäen. Siihen on tehty joku lisäys listojen kirjoittamisen nopeuttamiseksi vuonna yks tai kaks, joten nyt se muuttelee Williamsit muotoon Williams-BMW ynnä myyta mukavaa. Tahdo millään muistaa, että ne pitäisi käsin lähmiä aina uusiksi.

burb

.
Bobakki sanoi:
Menee joo. Vika on loistavassa uutissoftassa, joka muuttaa tuloslistan itse parhaaksi katsomaansa muotoon jotain sumeaa logiikkaa käyttäen. Siihen on tehty joku lisäys listojen kirjoittamisen nopeuttamiseksi vuonna yks tai kaks, joten nyt se muuttelee Williamsit muotoon Williams-BMW ynnä myyta mukavaa. Tahdo millään muistaa, että ne pitäisi käsin lähmiä aina uusiksi.
Tjaa, olin kyllä tietoinen että uutissofta ei ole paras mahdollinen, mutta että jos se noin temppuilee niin ehkä se kannattaisi vaihtaa (tai korjata).
Taidan olla ensimmäinen jolle tällainen ajatus on tullut päähän? :rolleyes:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
burb sanoi:
Tjaa, olin kyllä tietoinen että uutissofta ei ole paras mahdollinen, mutta että jos se noin temppuilee niin ehkä se kannattaisi vaihtaa (tai korjata).
Taidan olla ensimmäinen jolle tällainen ajatus on tullut päähän? :rolleyes:
Se on pitänyt vaihtaa viimeiset kaksi vuotta... Itse en sen kummemmin osaa kuin pystykään tekemään asialle mitään, niinpä tyydyn valittamaan.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Palautetta vaan minulle, olen kyllä täällä "paikalla", vaikka muut kiireet vievätkin aikaa. Toivottavasti voin jatkossa kehittää enemmän foorumia.

Koodi:
if($team =~ /bar/) { $team = "B.A.R-Honda"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Bar/) { $team = "B.A.R-Honda"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /errari/) { $team = "Ferrari"; $tyres = "B"; }
if($team =~ /BAR/) { $team = "B.A.R-Honda"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Sauber/) { $team = "Sauber-Petronas"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Arrows/) { $team = "Arrows-Cosworth"; $tyres = "B"; }
#if($team =~ /ed Bull/) { $team = "Red Bull Racing"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /ull/) { $team = "Red Bull Racing"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Minardi/) { $team = "Minardi"; $tyres = "B"; }
if($team =~ /enault/) { $team = "Renault"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /McLaren/) { $team = "McLaren-Mercedes"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Williams/) { $team = "Williams-BMW"; $tyres = "M"; }
if($team =~ /Jordan/) { $team = "Jordan-Toyota"; $tyres = "B"; }
#if($team =~ /oyota/) { $team = "Toyota"; $tyres = "M"; }
ylläoleva koodi on syypää. Tiedot voisi korjata tai koko systeemin jättää pois. Kumpi olisi parempi?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jätä pois. Sillä on paha tapa ymmärtää väärin, vaikka olisikin ajan tasalla, ainakin vaihtuvat kolmoskuskit ovat sille vähän liikaa.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Testaa toimiiko halutulla tavalla.

Myös tallintunnistus on nyt pois, joten ohjelma ei osaa lisätä automaattisesti oikeaa rengasmerkkiä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Juu, toimii kuten pitää näemmä. Nyt kun pääsin alkuun niin control panelin kuvalinkin voisi vaihtaa osoittamaan vuoden 2006 potretteihin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Enpä perusta uutta otsikkoa, kun tällainen täällä on..

Tästä oli jo irc-kanavalla puhetta, mutta:
http://www.f1-forum.fi/kilpaveneet/uutiset/?n=2006-10/296

Mielestäni tuo uutinen ei kuulu f1-forumille. Asia on tietenkin hyvä, mutta pitäisi tuossa ainakin selvitä onko tuo avustustoiminta ihan laillista jne. Enkä tiedä onko se f1-forumin asia ajaa jotain avustushanketta eteenpäin?

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Jep, laitoin eilen rattaat pyörimään ja selvitin aihetta eteenpäin, ja keräys on ns. "laiton", eli sillä ei ole keräyslupaa. Sain kyseisen jutun sähköpostiini, ja mieleen ei tullutkaan, että keräys voisi olla laiton. Asian esitettyäni keräyksen järjestäjälle, hekin selvittivät asiaa omasta päästään, ja tulivat siihen johtopäätökseen, että juttu kannattaa poistaa, ettei kellekään tule minkäänlaisia sanktioita. Uutinen häviää bittiavaruuteen noin minuutti tämän viestin post replyn painamisen jälkeen.

Kyllä mun mielestä F1-forumille kuuluu tuon kaltaiset jutut, sen takia kilpavenepuoli on aikoinaan perustettu, että suomessa pieni laji saisi vähän julkisuutta. Jos alkaisin valkkaamaan juttuja, joita saan mailiin jonkun ennaltamääräämättömän seulan mukaisesti, ei juttuja tulisi senkään vertaan mitä niitä nyt tulee. Ja onhan palsta melkein aktiivisimmin päivitetty tätä nykyään foorumin uutispalstoista (ainakin lajin muuhun julkisuuteen nähden), juttuja olisi tällä hetkellä lisääkin, ellei uuteen kilpaveneilylehteen juttujen tekeminen veisi tällä hetkellä kirjoitusaikani varsin täydellisesti.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juhis sanoi:
Kyllä mun mielestä F1-forumille kuuluu tuon kaltaiset jutut, sen takia kilpavenepuoli on aikoinaan perustettu, että suomessa pieni laji saisi vähän julkisuutta. Jos alkaisin valkkaamaan juttuja, joita saan mailiin jonkun ennaltamääräämättömän seulan mukaisesti, ei juttuja tulisi senkään vertaan mitä niitä nyt tulee. Ja onhan palsta melkein aktiivisimmin päivitetty tätä nykyään foorumin uutispalstoista (ainakin lajin muuhun julkisuuteen nähden), juttuja olisi tällä hetkellä lisääkin, ellei uuteen kilpaveneilylehteen juttujen tekeminen veisi tällä hetkellä kirjoitusaikani varsin täydellisesti.
Ehdottomasti samaa mieltä siitä, että jos keräys olisi ollut laillinen, niin kilpaveneosasto ois ollut ihan sopiva paikka sille. Eipä niitä paikkoja Suomessa liikaa ole mihin sellaista voisi edes laittaa.