Örfil
Guest
Ehkä kaksi elokuvaa per viikko.
Oletettavasti olet iggessä.Alustuksessa jo kirjoitin mielestäni jollain tapaa, jotta tarkoitin perinteistä television katsomista.
...niin ja pitääkö tv:n olla päällä, kun sitä katselee?Pitääkö käsite "television ohjelmaa" tässä sisällään vain perinteiset televisiokanavat vai myös erilaiset ip-tv palvelut? Ja toisaalta pitääkö tämä käsite sisällään sellaisen "television katselun" joka ei tapahdu televisiota tuojottaen vaan esimerkiksi tietokoneelta tai joltain mobiililaitteelta?
Jos tässä tarkoitetaan perinteistä olohuoneessa olevaa televisioksi kutsuttua ruutua ja sieltä pelkästään tulevia perinteisiä tv-kanavia niin vastaukseni on alle tunti (tai jopa alle puoli tuntia). Muussa tapauksessa jotain muuta.
Ok ja sorry, pitää ottaa silmä käteen....Alustuksessa jo kirjoitin mielestäni jollain tapaa, jotta tarkoitin perinteistä television katsomista.
Ei se väärin ole. Jos vähän alkua ja jotain päälle, niin on jo lukenut forumin mittapuulla liikaa.Ok ja sorry, pitää ottaa silmä käteen....
Kuvakulma on noin kyllä varsin hankala....niin ja pitääkö tv:n olla päällä, kun sitä katselee?
Mitä helvettiä? :eek!:Katsoin äsken Ilmestyskirja.Nyt. reduxia 2-4 kertaisella nopeudella ja oli edelleen liian hidastempoinen elokuva. VMP. Joka kerta pettyy, kun katsoo.:thumbfh:
Ylen ohjelmia ulkomailla esittävällä satelliittikanavalla on tällä hetkellä 1 600 tilaajaa. Määrä on vähentynyt viime vuosina. Yle aikoo parantaa Areenan toimintaa ulkosuomalaisten palvelemiseksi.
Yle lopettaa ohjelmiensa jakelun TV Finland -satelliittikanavan välityksellä ulkosuomalaisille kesäkuussa. Lopetuspäätöksen taustalla on kanavan laskenut asiakasmäärä. TV Finlandilla on tällä hetkellä ulkomailla noin 1 600 tilaajaa.
TV Finland on Euroopassa asuvia suomalaisia palveleva satelliittikanava. Sen ohjelmisto koostuu Yle TV1-, Yle TV2-, Yle Teema- ja Yle Fem -kanavien kotimaisesta ohjelmistosta.
Mun muistaakseni meni niin, että pari vuotta sitten pyöri vielä mainokset, mutta sitten en vain lopetettiin ja otettiin kokonaan valtion kustannettavaksi. Ilman mitään erillisveroja.Mites siellä Kanariallasi? Tartteeko TV-lupia vai pyöriikö mainoksilla tms? Googlesta pikaiseen katselin, mutta ei tuo järjestelmä avautunut.
Kätevää. Oltaisiin voitu näin toimia Suomessakin. Ilman mitään lisäkustannuksia\\o \o/ o//Mun muistaakseni meni niin, että pari vuotta sitten pyöri vielä mainokset, mutta sitten en vain lopetettiin ja otettiin kokonaan valtion kustannettavaksi. Ilman mitään erillisveroja.
Mun mielestä on suurempi epäkohta kun Bulgariassa asuvat kiinalaiset eivät joudu maksamaan tv-veroa Suomeen.Edit: Offtopic, mutta sivuaa: Kesämällä iltapäivälehdet repi isot sensaatio-otsikot "TV-verossa porsaanreikä! Aurinkorannikolla asuvat suomalaiset eivät joudu maksamaan TV-veroa":
...niin ja pitääkö tv:n olla päällä, kun sitä katselee?
Foorumiakin ajatellen voi olla tosin sääli, jos Nomikin on löytänyt televisiosta uuden ulottuvuuden....tai mistä näitä tietää.
Eipä mulla muuta.